.

понедељак, 7. март 2011.

Vatrene devojke


Moj Učitelj je bio izvan grada za taj dan, i on me ostavio stroge upute kako sam se ponašati, a on je otišao.bio sam nositi moje ovratnik i ništa drugo u svakom trenutku. Ostavio me hrane u jednu zdjelu i vode u druge, a ja sam bio jesti na sve četiri ne koristeći ruke. Bio sam slobodan da koristi zahod u svakom trenutku, ali ako mi je potrebno za piškiti, bio sam za umetanje buttplug se moje dupe, a ako sam imao druge potrebe, bio sam za umetanje dildo u mom maca dok je na WC. On je također ostavio mi je zadatak za napraviti, a on je otišao. Ostavio mi je OGROMAN keramički penis i digitalni fotoaparat, a ja sam bio da se tri slike o sebi s njim sve do mojih maca.
Probudio sam se oko dva sata erotske slike nakon što je lijevo, uz moj pas okovratnik čvrsto zaključan na moj vrat. sam to osjetio moje ruke i nasmiješio u sebi. Voljela sam Učitelj i da će učiniti sve za njega. JA je otišao na wc, i vidio dildo i buttplug sve je spremno za mene. ja umetnuti buttplug i već osjetio sreću da uvijek dođe iz ugodan moj gospodar. Nastavio sam piškiti, a lijevo buttplug dok radite u moje jutarnje rutine. sam predavao o tome i umetnut vibrator duboko u moja maca prije nego sam počeo sebe tuš. On će biti zadovoljan. Kao što je dildo i buttplug nisu ment napustiti kupaonicu, ja sam ih izvadio i stavio ih čekati za mene do sljedećeg puta. Kada sam dobio dole, dobio sam na sve četiri i dobio u moje zdjele. Jeo sam sretno razmišljam kako se moj gospodar uvijek brine za mene i ostavlja mi sve što mi treba.
Sretan i dobro hranjeni JA je otišao to učiniti moj zadatak. ja je dobio u poziciji i počeo da udara moj klitoris i moja maca prvi, da se opustite malo, jer moja maca je bila tako široka. Onda sam uzeo pijetla, i pokušao da biste ga umetnuli. To neće ići u lako, ali to je bilo ono što sam očekivao. Pokušao sam ga gurnuti ponovno, erotika seks ali moj zbijeno maca jednostavno ne bi ga uzeti. Sam bio težak za sat vremena i sada je gotovo očajan. ja sam htjela da moj Majstor molim tako loše. ja gurnula i guraju, šire moja maca usne s jedne strane i gurnula s drugim, ali nema sreće. Počela sam plakati i tresti a ja nisam ni želim razmišljati o odvikavanje.Zaboravio sam ukupno oko ručka, a to je način prošlosti večere kad sam shvatio da je stečen mrak, a ja još uvijek nisam ga duboko u moja maca kao što mi to htjeli. bio sam sve preslab sada, te je odlučio jesti prije ponovnog pokušaja. Bio sam ljut na sebe što ne poštuju moje Masters narudžbe, tako da prije jela sam dobio u ladicu u kojoj smo se držali sve naše igračke, pokupila najveći buttplug, neki tigerbalm i vibrator. ja umetnuti buttplug, staviti puno tigar matičnjak na moj klitoris i umetnut vibrator. Osjećao sam se požar na moj klitoris odmah, ali i izniman užitak u vožnji iz vibrator. Obećao sam sebi da jesti sporo što ja mogu, a ne da se sperma. Bio sam na sve četiri više od sat vremena, jesti polako i snažno trese jer sam bio na rubu orgazma gotovo svih vremena.
Nakon toga kasni večera, JA je uzeo sve igračke iz sebe i otišao na penis pokušati još jednom. Morao sam molim moj gospodar. To je bio bliži od jutra do ponoći, kada sam na pola srušila sva u suzama pokraj penis, ne uspijevajući se umetanje uopće. moja zadnja učio je da bih se probudio prije nego je došao i pokušajte ponovno. Njegova ruka lagano me probudila, i, odmah u teroru, počeo sam se ispričati na njemu i mole za oproštenje. On je nježno me izvukao iz do poda, i ošamario moje lice teško. Znao sam da sam zaslužio da. On me odveo u kuhinji i smirenim glasom mi je rekao da je on otišao u kupovinu. On je otišao kako bi dobili svoju torbu, ostavljajući mi zbunjeni, ali ja daren't premjestiti ili pitati ga stvar. Kada se vratio imao je bič u ruci, i dao mi je najveći buttplug sam ikada vidio. Znao je koliko sam mrzio one, te ih je ljubio u isto vrijeme, jer je to drago mi je toliko toga za vidjeti mi ih nositi. Ali ovaj je bio toliko velik da sam zaboravio da razmišljaju o tome zašto nije mene vezati sve odjednom. On mi je rekao da ga umetnuli, te sam ga stavio u sa ništa više od "Da, Master". Tada mi je dao dildo, i reče: "Ovo ide gore tvoj pička, kuja. Samo budite oprezni da ne ispadne ". ja umetnuti da, i onda me pregledati. Buttplug je sve način, i tako je dildo. On je ošamario svaku moju guzu pilića i gledao zadovoljni vidjeti moje obrija maca. Zatim je izvadio korijen čudno gleda biljka koja je sve od prsta poput tings i, u nježnim glasom, rekao mi je da odaberete prst. Nisam mislio da prije nego branje najmanji. Bič pogodio moje tits kao povikao A onda, u mnogo nježniji glas "Krivo, drolja!": "Još jednom, draga". ja pokupila od najvećih i on izrezati ako iz postrojenja za mene, s osmjehom."Razlijegati se i oblikuju kao buttplug s nožem draga, a zatim ga operite. Ja ću vas šibati svaku minutu dok ste to radili, a ako nisam zadovoljan kada ste završili, ja ću vas šibati još pet puta. nastavit ćete to raditi dok sam kao izgleda to. "Pet puta me je šlag prije nego što sam pokazao ga učiniti, a zatim pet puta više. "To je najružnija izgleda da sam ikada vidio! Opet! "Tri puta je bič me gristi i on još uvijek nije bio zadovoljan. Četvrti put je rekao: "To će morati učiniti" i tučeno me još dva puta samo za zabavu za njega.
Tada mi je rekao da izvadi i buttplug i dildo, i sjesti na stolicu. "Da, učitelju", erotika Srbija bio je druga stvar što sam rekao otkad je došao kući. On mi je vezan uske, s obje moja maca i magarca u prikaz. On je također staviti malu kantu ispod mene, koji mi je zbunjen, ali ja daren't pitati što je to bilo za. Nisam mogao vidjeti ono što je imao na umu, jer je On uvijek čuva sve igračke On će koristiti na mene iza mene, tako da se uvijek dođe kao iznenađenje. "Sada ćemo igrati s ledom i vatrom ljubavi." On nježno umetnuta biljka-made plug up moje dupe, a onda je uzeo samo malo komadić i neke trake, i to snimao na moj klitoris. ja daren't pitati bilo što, budući da nije bio za velike, a ja ne osjećam vrlo neugodno. On je pogledao u moje lice, i reče nježno "To se zove đumbir, ljubavi moja. ćete ga dobiti uskoro. "Zatim je uzeo zdjelu ledene kocke i rekao:" Tačka za mene, će vas. "" Da, Master ", rekao sam. "Jedan ... dva ... tri ... za ....". Tada sam osjetio nepodnošljivo gori u moje dupe i na moj klitoris. To je ono što je đumbir sjedjeljka je za. Htjela sam plakati, ali On me pogledao i shvatio sam da sam prestao brojati. "Četiri". "Moja slatka djevojčica, ono što osjeća nije ništa u odnosu na ono što je doći. Dođi sada, dođi, računati ". "Pet, šest ..." i broji automatski, kroz suze i krikove. On je bio nasmijan na mene. Onda sam shvatila sam bio pun leda i kroz sve gori u moje dupe počela vrištati: "Nema više, molim vas, to neće stati više!" On se nasmijao na mene, i umetnuti svoj prst u svim led. "Naravno da će se draga. Znam da imate veliki pička, kuja, to je razlog zašto sam težak to nategnuti s ledom ". Svojim prstom On je napravio više mjesta u moja maca, i pitao: "Mislite li da može stati više tamo?" "Da, Učitelju, molim vas, me napuniti s ledom". On ne treba mi više računati, on samo nasmijao kao što sam plakala.Gori je sve previše, ali sam nije rekao nešto o uklanjanju đumbir, znao sam to zaslužila dobro. "Sada, čini mi dobar frappe, neće vas. Tu je jagoda dati okus ", rekao je kroz smijeh" i vibrator za pomoć "i zaglavi vibrator u mojim ledeni maca. "Sada, ljubav, možete vrisak sve što želite, ali ne ti orgazam na mene!" Čekao je malo, a shvatio sam gori stvar zapravo mi je napravio uspaljen kao pakao, i led i vibrator je kao dobar kao to dobiva, i tako bolje da ga je ikad bila prije. Nasmijao se opet, i rekao je blago: "Za svaku orgazam ste dobili novu root up your ass, razumijete?" Da, Master ", gotovo sam vrisnula, i orgasmd u isto vrijeme, plakanje i vrištanje."Jedan", rekao je, i sjedio preko puta mene, gledajući moje ledeni maca, magarca i paljenjem sve set u zaslon za njega. Nakon 20 minuta, gori počeo se onesvijestiti, ali on je očito znao koliko dugo gori zadnji, On je došao do mene, dao mi je nježan poljubac na moje suze-mokro lice, te ga izvukao. Imao je još jedan korijen sve je spremno za mene, i mučenja počeli ponovno. sam barem naučio da će biti manje leda ovaj put, i mogao sam držati od orgazma, ali bio sam u krivu opet. On je umetnut još deset kocke u mene i stavio vibrator natrag u. "vi ne mislite da bih vam uskratiti užitak ovaj put, zar ne?" "Ne, Master". I opet, nakon što nema vremena, imao sam još jedan orgazam. "Dva", rekao je. ja je dobio još dva korijena svježeg đumbira kad napokon mogao sam odbiti orgazam. Ja nikada nije dobiti stimulaciju od leda i vibrator prije, tako da je teško kao pakao, čak i za četvrti put. Kad je napokon uzeo zadnji iskorijeniti, on je šlag moje mučili magarca i opet, i uživao moj screams. Kao što je mene odvezan, on je rekao: "I to je korijen đumbira za vas svaku večer sa svim istim pravilima od sada, dok ne dobijete da je penis svoj maca, ljubavi. To mora biti duboko u, ona mora biti sve na putu, razumijete? "Jedva sam mogao reći" Da, Master "za doživio sam ja bol danas nije bilo moguće misliti. "Vi imate sve dane probati, moja ljubav, a hrana i voda će biti pripremljen u zdjelama. niste da me nazove ako ste uspjeli, ti si za pričekati gdje ste bili kada je to učinio i čekati mene da te vidim. Je li to sve jasno? ". Ovaj put sam samo klimnuo glavom, jer sam bio sve do slaba za bilo što drugo. Spavao sam u trenu, još uvijek u užad ispred mučenja char, bio sam preslab da ide na kauč.
Kad sam se probudio, sljedećeg jutra, vidio sam korijen u pred mojim očima, i On je sjedio u blizini i smijeha. "Samo ostatak, moja ljubavi, samo ostatak." Moje dupe je još uvijek upaljeno od noć prije, pa sam išla na divovski penis i pokušao i pokušao i pokušao. Kad je došao oko vidjeti ako sam u tome uspio, to je dobro prošlo podne i on je rekao: "Ne možete kolaps na mene sad moja ljubav, ona će se izgubiti dragocjeno vrijeme do večeri. Oh, i usput, da li vi znate da neke mace reagiraju na led do stezanja? Nisu svi, naravno, ali ja znam za činjenicu da je vaš mali pička delikatna će stegnuti se svake večeri kao što sam umetnuti sve više i više leda u nju. Tako da je bolje požuriti ljubavi moja ". Jedva sam jeo taj dan, i točno u 20:00 je došao do mene, i vidim s osmijehom da nisam uspio, ali, On je nježno mi je rekao: "Vrijeme je za vaše liječenje, ljubimac", a zatim prsnuti u smijeh. ja sam smještena u stolici, i pakao, uskoro je započeo.Koliko je on stavio led u meni te večeri, ja nisam primijetio, ali osjećao sam se kao da sam bio idući u eksplodirati sve više ponovno. kao što sam je vrištala u strahu, on pogledao u mene i nježno rekao: "Samo u slučaju da se pitate, nema više leda od jučer, ali vaša maca je sve manje!". i opet, osjećao sam se eksplozije dolazi kada je zaglavi vibrator u. Sam bio težak to držati i ne dopustiti moj samouprave dobiti još jedan korijen, ali đumbir sokovi mi je pomogao dobiti kao uspaljen kao žena može biti. I kockice  zene erotika leda u meni masirati unutrašnjost moje tighter i tighter maca su nevjerojatne. Dok su rastopljeni, oni zalijevaju moja maca s hladne vode, izlijevanje iz mene i što mi je lud od kontrasta. moja maca je zamrzavanje, moj magarac je bio gori sve najbolje, a to se činilo kao sate i sate ugodna bol. "Držite guzicu rupa široka, ljubavi", rekao mi je. Kao što sam to učinio ja vrisnula u više intenzivna bol nego prije, i kao što sam squirmed i kap ledene vode je došao preko mojih zadnjih rupa, ja eksplodirao sve iznenada u orgazam, zadovoljstvo i bol ja mogao hraniti prolazi kroz moje cijelo tijelo . "Šteta, to bi bio više u samo minutu, ljubimac. Sada moram umetnuti još jedan. Ali ti si zabavno gledati moram priznati "Sve da molim moja Master", odgovorio sam. On je proširio moja stražnjica pilića i lagano izdvajali out đumbir, i odmah umetnuti još jedan. "Hole zbijeno sada. To je pravo ". No, nakon samo jedne minute, ili sat vremena jer je osjećao za mene, ja ga ne mogu držati više. "Zašto nije tvoj rupa široka kuja? Trebali bi me slušajte u vaš kazna u najmanju ruku! "On je prvi uzeo bič i udario moj bolan dupe kao što sam vristala i plakala. Tada se preselio u, i udario moje tits, i na kraju moja maca. Bio sam vrištanje i plač, ali zapravo me omesti iz pakla gori u moje dupe. On je previše, očito, primijetio da, pa on je prestao me bičevanje, puniti moja maca s ledom i održava moja stražnjica chicks blizu jedna drugoj, tako da će boljeti još više. JA je došao iz ove opet eksplodirala ispred njegova lica, kao što je sada me drži zajedno, tako da nakon ovog, trećeg đumbir ulazio On me opet napuniti, smijući se, i držao moje noge opet, ali ovaj put sam to napravio preko kraj ne dolazi.
Kao što je On me izdao, on je uzeo remen i to povezano s mojim ovratnik. Na remen on mi je uzeo moje čaše, gdje sam vidio kanta i mali pas nevidljiv pored njih. "Ja ne mislim da ste pokušali pravedan dosta teško i danas, ljubimac, pa sam pomislio bih napraviti nešto i za vas koji će vam pomoći usredotočiti sutra", a on vezan moje uzici tako da sam mogao doći samo moje zdjele, deka, kantu i veliki penis Ostavio je tu za mene. Probudio sam se moje dupe ranjavanje još više, i njemu vidio mi se gleda opet. "Dobro psi dobili dobro jutro vježbe, ljubimac. Na leđa sada, raširila noge. "On nije 'ravan gnjaviti da me miluje svojim rukama prvi, on je samo umetnuti svoje prste u moje vagine, još uvijek nije dovoljno mokra da ih poduzeti. On je moždani udar moja maca sa desnom rukom, dok štipanje i uvijanje moj klitoris s druge. Vrisnula sam u zadovoljstvo i bol, kao što je prestao samo staviti dojke stezaljke na moje bradavice, i povezati ih s lanca."Otvori se!", Rekao je, kao što je stavio lanac u mojim ustima. Ako ja preselio samo za malo, ja bih zafrkavati moje bradavice čak i više od same stezaljke učinio, a ja ne mogu pomoći moj samouprave s njim milovati moja maca i moj klitoris teško. Potom me okrenuo, i rekao mi je da ne pustiti lanca. moje grudi bili su pritisnuti na podu, tako da oni povrijediti nebeska kao što je on podigao moje dupe s poda. "Želite li me staviti podmazivanje na tu, ili da li vi mislite da možete uzeti ga se bez njega, ljubimac?" Bio sam vrištala, ali nije mogao reći ništa jer sam znao ja bih se kažnjava čak i više za otpuštanja lanca . "Budući da ne kažete ništa, ja ću pretpostaviti da je nema, ljubavi." I on je stavio svoj veliki kurac u njoj zbijeno maca i bolovima. On je ošamario moju guzu svaki put kad se preselio u ili izvan, kao što sam je vrištala ispod njega. Bio sam toliko boli, ali sam volio sve boli koji je došao iz mog Učitelja. Osjećala sam da je sve mokro, znao sam da sam ga htio moždanog udara moja maca teško ponovno, ali nisam mogao govoriti. I kao da je na kraju imao neke smiluj mi se, on stavi svoju ruku nježno prema dolje na moj maca kako je jeben moj magarac. Došao sam u jednom trenutku, a nakon sekundu ili dvije, on je došao previše u moje dupe. Njegova vruća  erotika seks sperma punjenje moje dupe me moan u zadovoljstvo i ugodan cvokotanje ran kroz moje cijelo tijelo. On je ustao, okrenuo joj, i rekao: "To je dovoljno vježba za jutro, ljubavi. možete pustiti lanca sada. "Kao što sam otvorio usta, dao mi je nježan poljubac, i neka mi provesti još jedan dan težak. I opet nisam uspio, i opet nije đumbir izgorjeti moj magarac rupa cijelu večer. Bio sam ponosan jer sada je to učinila i orgasmed samo prvi štap moj magarac, pa sam samo morao podnijeti dva. Znala sam da će biti sretan da se kazne, ali joj je Učitelj joj je naredio da ne sperma, i ja sam bio ponosan kako bi ga poslušao.
sam opet imao svoje "vježba" sljedećeg jutra, i opet je svaki djelić mog majstora sperma se moje dupe, i ostavio mi je upaljeno sve više ponovno. Bio sam tako uplašen da moja maca ima stegnuo se toliko da keramički penis nikad neće stati unutra, bez obzira koliko sam pokušao. Ali na kraju, samo sat vremena prije ručka, uspio sam. Znala sam da ne smije vrištati, kao i njezin Učitelj mi je rekao da ne poziv za njega, ali čekati do došao i vidio me. to je bio dovoljno velik da neka suze iz mojih očiju, plakala od boli i od sreće uspjeha, ali nisam napraviti zvuk. Znao sam da bi samo da joj se nova kazna. Znala sam da ću čekati samo do ručka, jer je volio gledati mene jesti. No, kao i ručka dođe, on nije. I kao što je prošao sat nakon sat vremena, sam odrastao sve više i više jadno, ali nisam potez, ne jesti, ne piškiti, čekao sam još uvijek za nju Učitelj doći. To je bio 20:00. Kad je napokon došao. On mi je cuddled i rekao: "Dobro, ljubimac, vidite možete to učiniti. možete ga dobiti out now. "Pogledao sam ga s ljubavlju i rekao:" Da li ja dobiti đumbir u moje dupe opet, učitelju? "Smijao se natrag i rekao:" Ne, ljubimca, vi ne. "  Erotika Srbija Uzeo sam kurac van, i on me nosio lagano na krevet. On je vezan moje ruke na leđima, i mene poveze. On je milovala moje cijelo tijelo, s rukama i uz kocke leda. On je uvijena moje bradavice, ali poljubi moje nježno na moj trbuh. On je polako okrenuo mene, moje dupe gore, i poljubi je. On je stavio lubrikant na njega, i nježno umetnuti svoj penis. "Danas ćete dobiti nešto bolji način, ljubavi". Rekao mi je nježno. Tada sam osjetio ruku na moj klitoris i gotovo u nebu. moj Majstor je bio ponosan na mene! On je umetnuta nešto u moje mokro maca, i smijali. U terora, shvatio sam da je đumbir. On je počeo smijati kao što sam počeo plakati i previjati se "Put, put bolji, kuja!" On ričući. On je jebeno me napaljen kao moja stražnjica jebanje erotika  Vrisnula sam i volio svaki zalogaj od njega u isto vrijeme. "Jeste li saznali nešto, moj rob?" On je pitao baš kao što sam osjetio sam da ću doći. "Ne postoji stvar previše teško za mene to učiniti ako je moj Učitelj pita me, i ja bi trebao biti strogo kažnjeni ako ja ne slušaju ga!" Rekao sam, i sa tim riječima, oboje smo došli zajedno. Imao sam izdržao kaznu na moj zadnji, i naučili lekciju moje.

Нема коментара:

Постави коментар