.

среда, 30. март 2011.


Imao sam takav loš tjedan na poslu. Činilo se kao i sve pošlo po zlu. Sam bio obličje naprijed to uzimajući moju ženu i djecu daleko za Uskrs vikend. Dobio sam poziv oko 5:00 u četvrtak popodne da smo imali velikih problema u dućan ... Upravo sam napustio dućan i sad sam morao vraćati tamo. Moja supruga Pam je bila razočarana o pozivu i pitao me ako smo još uvijek ide. Rekao sam joj da ću joj recite. Bio sam tako naglasio s posla da sam stvarno potreban vikend da se samo opustiti. Kada sam stigao u dućan ... predradnik mi je rekao da je jedan od strojeva je oborio i morali smo ispuniti narudžbu prije vikenda. Rekao sam sebi ... "K vragu .... to je samo jebeni velik!" Nazvao sam moju suprugu i rekao joj da neću biti u mogućnosti otići ovaj vikend i od rezervacije već su .... samo da se dječaci i otići uživati ​​u sebi. Ako sam mogao dobiti problem riješen .... Ja bih glavu u skladu s njima. Što pokvareni sreće!
Trebalo je puno telefonskih poziva na dio dobavljačima i sati i sati veliki popravci prije nego što smo napokon je dobio stroj gore i trčanje opet. Bio sam u dućan za više od 24 sati. ravno. Mi napokon je dobio narudžbe van i ja se zahvalio svima za boravak i pomaže.Rekao sam svima ...." Imati veliki vikend! ". Bob naš nadzornik mi je rekao da ide kući i opustiti i on će zaključati. Rekao sam: "Hvala Bob .... imaju veliki Uskrs".
Vozeći kući sam mislio da bi bilo previše opasno za mene voziti 300 milja u susret Pam i djecu. Bio sam iscrpljen. JA stvarno potreban neki spavati. Kao što sam bio pretvori u moj kolovoz, primijetio sam naš stari babysitter Debbie rezanje joj travnjak. Debbie je daleko na faksu tako da mi stvarno nije vidio puno od nje u skoro godinu dana. Kao što sam je dobio vanjska strana od moj auto sam čuo Debbie reći ...." Bok gospodin Morrison ". Rekao sam, "Pa halo Debbie .... dugo se nismo vidjeli!" "Kako si bio?" "Dobro je gospodin Morrison .... hvala na pitanju". Rekao sam, "ti si 18 godina star sada Debbie .... možete me zvati Mike." Ona je rekla ...." OK Mike "i giggled. Izmijenili smo još malo miruje brbljanje a ona je rekla da je stvarno potrebno da završe na travnjak. Došla kući iznenađenje joj mama i tata za Uskrs slomiti i ona je onaj koji je dobio iznenađenje što joj roditelji bili izvan grada. "To je ashame ... možda možemo učiniti nešto zajedno ovaj vikend jer Pam i djeca su izvan grada previše". Rekao sam. "To bi bilo super Mike!" "Ok onda ... to je datum ... moram se ide sada", rekao sam.
"Ok Mike ... vidi ya kasnije" Debbie se nasmiješi.
Debbie je bio pravi posmatrač. 5 stopala 3, dugu smeđu kosu, udaranje bebe plave oči i shvatiti da će poslati bilo koji čovjek na koljena. Imala big tits za nju mali okvir .... 36 CI sam guessing. Često sam mislila o tome što bi se željeli jebati Debbie. Bila je soooo hot! Otišao sam u kuću i šutirali off moje cipele. Krenuo sam u spavaću sobu da biste dobili vanjska strana od moj odjeću i stavite na nešto udobnije. Sam se odlučio za gaćice. Ušao sam u kuhinju i otvorio frižider da se vidi što sam mogao popraviti brzo jesti.Ništa izgledao dobro. Sam popped otvoren piva i otišao u dnevnu sobu i sjeo u mom ležaljka. Pogledao sam veliku sliku prozor i gledao kako ona Debbie kositi travnjak. Ona je na ular vrhu i vrlo kratke gaćice s njom kosu u konjski rep. Sam mogao vidjeti dio joj dupe guzovi dok je išla. Bog joj je seksi! Njezina tits jiggled od vibracija kosilice i oni odskočiti kao ona hodala. Bio sam hipnotiziran po njoj. Našla sam trljanje moj penis kroz moje gaćice dok sam ju gledala. Nagnuo sam se natrag u moje stolici i zatvorio oči razmišljati o Debbie. Moja supruga i ja smo bili vrlo sretno oženjen, osim imali smo problema u spavaćoj sobi. Volio sam oralni seks, a ona nije željela dati ili primiti ga.Uvijek mi je okrenut na, kada bih jesti moje žene maca. Ona će uvijek reći mene da se zaustavi i da uvijek staviti prigušivač na našim vođenje ljubavi. Ona nije željela eksperimentirati bilo. Moja supruga mi je zadovoljna u svakom pogledu ... osim u spavaću sobu.
Mora da sam zaspala jer sam se probudio da netko kuca na vrata. Bilo je Debbie. "Bok opet Mike", rekla je ona. "Bok Debbie, želite doći u?" Pitao sam. Ona je rekla da je napravio salatu i imao par odreske na grill i pitao mene ako JA će biti zainteresirani da malo večeru s njom. Rekao sam ... "Naravno". "Želite li biti slobodni u oko 20 minuta?""Ja ću biti tamo!" Ja uzviknula. Ona je rekla: "Vidimo se u 20 i ne zaboravite kupaći kostim!" Gledao sam kako joj dupe pomaknuo se od strane na stranu dok je išla kući.Osjećao sam se dobro promiješati u moje gaćice. Debbie je obitelj bila je vrlo dobro da to i je izgrađen u bazenu u njihovom dvorištu. Naša djeca su uvijek dobrodošli tijekom toplo vrijeme iskoristiti za hlađenje off kao što smo imali otvoren poziv za korištenje njihovih bazen kad god smo htjeli.
Ja skočio u kadu kako bi se brzo tuš i počistiti malo prije odlaska preko s Debbie's.Nosila sam t-shirt supruga gonič i svjetlo pamuk gaćice i sandles. Bilo je jako vruće dana. Zgrabio sam bocu crvenog vina iz frižidera, moj kupaći kostim i krenuo preko Debbie's. Hodao sam oko na dvorištu i morao sam prestati mrtvih u moje pjesme. Došlo je Debbie .... u žutom bikiniju. Dobio je izgledala fantastično! Ona je imala zlatni ten i koža joj je kao svila. Otvorio sam vrata i rekao joj ... "Nešto smrdi strašno dobro!" Ona je brzo odgovorila ... "To mi je!" Mi smo oboje počeli smijati. Debbie već na stol postavljen za dvoje i ja sam ju pitao, ako je nešto staviti leda u tako da sam mogao držati vino rashlađeno. Ona je rekla ... "Doveli ste vino?" Rekao sam, "Da". Ona je pitao mene ako sam bio idući u dobiti joj pijan. Odgovorio sam ... "Samo ako želite."
Sjedili smo i jeli naši večera i pili smo vino .... staklo nakon staklo. Razgovor su tekle i bili smo smijeh i razgovor za ono što se činilo kao sati. Ona je smještena jedna noga gore na svojoj stolici, a ja ne mogu pomoći, ali pogled na nju maca. Mogao bih reći da je obrijan dolje. Samo sam htio pasti na koljena i premjestiti joj bikini stranu i okus joj. Noć je počeo brzo pasti na nas i rekla: "Mike ... li spremni za plivanje? Jeste li donijeti svoje odijelo?" Rekao sam, "upravo ovdje". Ona je rekla: "Zadnji u je trulo jaje!" Nato ona otrča i golubica u bazen. Sam rekao .. "Hej ... nije fer ... ja moram prvo promijeniti". Ona je rekla ... "Ne ne .... samo doći u vaš rođendan odijelo!" Rekao sam ...." ne ", rekla je ..." DA! " Bio sam zapanjen s onim što ona govori. Nisam mogao vjerovati ušima. Koliko god uvijek sam želio jebati Debbie .... sam bio idući u dobiti priliku da večeras? Gledao sam je s njom kosu sve mokro ... koža joj svijetli na mjesečini. Ona je dosegla iza nje i raskliman joj vrh i uzeo i bacio ga iz bazena. Ona je tada sagnuo i uklonjen joj dno, a zatim su otišli leteći. Ona je rekla ... "Vi koji dolaze u?" Ja ne znam je li sam trebao. Bila je kupanje oko potpuno gola i njezina slatka magarca bobbed gore i dolje u vodu. Mogao sam osjetiti osjećaj da zgrada u penis. Ja polako maknuti moj t-shirt .... onda moje sandles .... i na kraju moje gaćice. Moj penis je već počeo da postane uspravan i ja ne želim ju vidjeti da tako brzo sam golubica u bazenu. Mi je ostao daleko jedni od drugih za minutu, a onda je ona plivala ispod vode prema meni. Njezina glava popped iz vode i ona stade preda me.Moje srce lupa. Ona dotaknu moj penis rukom, a zatim nagnuo i poljubio mojim grudima.Nisam mogao vjerovati što je radila za mene. Ona je isisan moje bradavice jednu po jednu u usta lagano lizanje i grickanje njima. Do tada, moj penis je bio potpuno uspravno. Iako sam 50 godina ... još uvijek sam imao veliku 8 inch penis i nisam je potrebna pomoć uzimajući da je montaža kao i neki ljudi moje dobi. "Oh zajebavati Debbie ... što radiš za mene?" Ona je rekla ... "Ja ću te pojebati Mike". Ja sam poznata za dugo vremena da je vaša supruga ne možete dati ono što trebate u spavaćoj sobi ... pa ću vam dati ono što vam je potrebno ".
Pokušao sam se odmaknuti od nje .... misleći da je to krivo. Ali ona grabbed moje loptice i polako mi je okrenut leđima prema njoj. Nagnuo sam se prema dolje i poljubio strastveno. Moj jezik klizna i iz njezinih usta. Ja izdvajali joj blizu i cupped joj tits. Osjećali su se fantastično. Ja usisan jednom u moja usta i ja sam čuo Debbie stenjati. Počeo sam vrtlog ga s mojim jezikom, pusi ga, a zatim lagano ga povukao sa mojim zubima. Ja cupped joj dupe guzovi i izdvajali joj maca u susret moj penis. Ona dahnu na veličinu moje velike član. Ja joj podiže i ona omotan joj noge oko mog struka. Počela sam crpne moj penis natrag i naprijed između njezina maca usne. Sam mogao osjetiti bokovima pratiti u ritmu. Zatim sam hodio putem do koraka i izašao iz vode ju nosi. Rekao sam joj da objave svoje noge od mene, a ja neka joj korak dolje na zemlju. Bio sam joj ljubakanje više strastveno nego prije. Bila je milovati moj penis i bio sam joj milovati susret s mojim bokovima. Ja razbio naš poljubac i bio zagledan ravno u oči kad sam dosegla dolje i njezin uhvatio struk i okrenuo joj naopako. Njezina bedra su se odmarali ontop mojih ramena. Njezino lice je u moj penis. Počeo sam joj lizati kao sladoled cone.S druge strane, je uhvatio moj penis i počeo lizanje, sisanje i milovati. Njezina usta, uvijek je tako slatko se kreće naprijed-nazad na moj penis. Bila je vozeći mene divlje! Ja isisan njezin klitoris teško u usta. Moj jezik se kreće između njezina maca usne uzimajući moje vrijeme na okus svaki zadnji centimetar od njih. Moj jezik ju je pronašao rupu i počeo sam lepršava moj jezik na to ulaz. To joj zbog spazma. I onda darted mi jezik duboko u nju. Prestala sisanče moj penis za drugi kao ona izgubila concentation kao što je radila za mene. Ona moaned glasno. Sam je nosio preko skakaonica, podiže moju nogu preko njega, a zatim zahvatila utvrđenim na to tako da smo bili u 69 položaja. Ona bobbed joj usne gore i dolje moj hard vratilo. Bio sam sisanče i lizanje joj maca i više sam sisao više preselila magarca natrag u moje lice. "Bog vam sooooo su jebeni dobar Debbie" ... prošaptala sam. "Suck moj penis beba". Sam mogao osjetiti moje loptice počinju da ispunite i znao sam da ako ona ga je zadržao gore ... sam bio idući u sperma.Sam stavio moje noge na skakaonica i počeo jebati u usta s Debbie moj penis. In i out .... i iz .... sve brže i brže. Ona grabbed moje loptice i polako počeo da ih masažu. "Ja sam tako blizu" Rekao sam joj. Prestala je sisanče i preselio se od mene. Ona je rekla .. "Hajde ... idemo unutra".
Sam je slijedio u svoju sobu. Ona mi je rekao da se na krevetu na sve četiri. Brzo sam dužan. Ona brijanje picke  sama nalazi iza mene. Moja stražnjica pritiskom protiv trbuhu. cepanje picke Ona je dosegla i počeo izmasirati ramena. To je osjetio nevjerojatno. Svi moji stres od prošlog tjedna polako pražnjenje iz mene. Voljela sam njen dodir. Ona je napravio njezin put prema dolje mojih leđa, polako masirati. Bio sam topi ... to osjećao tako dobro. Ruke su sada na mom dupe guzovi. ih miješenje. Osjećao sam joj prste dio njih i onda joj jezikom polako lizali se ispucati od moje dupe. "O, moj Bože", rekao sam. Njezin jezik flickered u moj šupak i to je vozio mene ispucan! crne picke Nikada u najluđim snovima nisam ikada misliti ovaj će se dogoditi za mene. Ona mi je tako jebeno uspaljen! Ona grabbed moj penis između mojih nogu i počeo milovati to je dužina sve dok liže u moj šupak. Osjećala sam njezin jezik press protiv njega i ja ne znam da li gurnuti prema naprijed ili natrag kao na oba kraja su uzimajući vježba kao što nikada nisam imao prije. JA je zadržao šapće ... "O Bože Debbie ... Oh Godddddd". Njezine ruke kliznule niz leđa mojih bedara i gore opet.Ona se preselila joj usne niže i počeo lizanje moje loptice. Ona je usisan jednom u usta i valjane s njom jezikom. Voljela sam što je bio događaj za mene. Ona je tada skliznuo joj mala tijela ispod mene, tako mi koljena su joj pod pazuhom. Ona lizali joj srednji prst na desnoj ruci i počeo milovati moj penis s njom lijevo. Ona je isisan moj glavu u usta njezina. Pogledao sam dolje na nju s čuđenjem. Gledanje ova mlada djevojka mi dati blowjob najbolji sam ikada imao! Sam proširila moje noge kao širok kao što sam mogao kako bih mogao nagnuti naprijed i gledati sebe pumpa usta. Osjećao sam joj mokro prst slajd gore ispucati od moje dupe .... ja i dalje pumpa joj slatki usta .... moj penis je bio lupanje. Osjećala sam njezinu slajd joj prst u moje dupe u isto vrijeme mi je sisao sve u usta ....' Oh zajebavati ... ja sam cumming "Rekao sam joj. Ona je brzo prestao me sisa i uklonjen joj prst iz moje dupe ....." još nisu tvoji ne ", rekla je ona. Srce mi je kucalo tako prokleto teško da ste mogli čuti iako moje grudi. Koji vrag je ona radi za mene??
Ona neka mi leže na leđima uhvatiti moj dah malo. Rekao sam joj da ja ne znam koliko je više od toga sam mogao uzeti. Ona je rekla ... "Želite li da me jebati zar ne Mike? Sam rekao ..." Oh, yeah! "Ona je brzo sama postaviti na moje lice ... ona je rekao:" Eat Me! "Sam počeo sisati i lizati joj maca. bokovima počeo kretati naprijed i natrag preko moje lice ... ona je zadržao kazivanje ... "oh yeah ..... staviti svoj jezik tamo ..... to je to!" Mogao bih reći da je ona voljela da joj maca jede i više ona se odazvali mom sisanče i lizanje .... hornier ona me je odluka. Ima je ništa više uzbudljivo čovjeka nego da imaju ženu odgovorimo na njegova dotakne. Dospio sam dolje i počeo milovati moj penis. Ona je pogledala dolje i vidjela koliko je bilo teško. Ona je polako seli izvan usta i skliznula joj maca niz moje grudi. Preselila niz moje tijelo kao mačka na ugurati. Ona je proširila moje noge i uhvatio osim glave moje kurac to trljanje leđa i naprijed između njezina maca usne. JA je zadržao pokušavate gurnuti glavu u nju ... ali ona je bila jedna u kontroli. ja gurnula na moj laktovima i gledao svoje mjesto u mojoj glavi joj maca rupa. Ona osvrnuo se na mene i valjane magarca oko i oko glave .... kao ona otišla sjesti na njega .... ja ga gura u nju .... ona lučnim leđa i dahnu! OOOOOOOOOOOOOh Mike .. .. ona je plakala. Ona je počeo da se moj penis dublje i dublje u njezine tople, zbijeno maca. pustim ju premjestiti gore i dolje na to na svoj vlastiti .... da joj se koristiti za njega. imam veliki penis i Ja ne želim povrijediti. magarca je bio u redu. Gledanje ga pomicati gore i dolje na moj hard vratilo ... "Fuck me Debbie" Rekao sam joj. Uz to ... ona odskočiti magarca gore i dolje na moj ... vratila sam mogao osjetiti njezin maca mišiće kolaps oko moje penis. Ona je mužu moj penis s njom fino mladim maca. Zgrabio sam bokovima i odskočiti magarca brže na moj vratilo. Ona je zatim se uspravio i počeo jahanje moj penis. Ona je fantastično u ovoj! bokovima ljulja naprijed-natrag ... a okolo i okolo .... i onda gore i dolje. Kad me je u trenutku eksplodira .... ona skliznula off moj penis. "Krist Debbie ...... to je to! "rekao sam. Vi ste vozeći mene sićušna posuda! Nasmijala. Zgrabio sam ju i staviti glavu na krevet." Sada ćete ga dobiti! ", rekao sam. Brzo sam se preselio u iza nje i izvukao bokovima gore. Ja skliznula moj penis u mokro joj maca i počela sam joj lupa sa svojim pijetao. Ona je vrisnula: "Jebi .... Fuck me Mike .... Fuck me hard!" Ja joj maca pounded brzo poput prebrze vožnje teretni vlak. brže i brže, ja pumpa .... ovaj put .... Znao sam da sam cumming ona ne će me zaustaviti! Zgrabio sam joj tits i povukao gornju polovicu njeno tijelo se štipanje joj bradavice i odvezao se moj penis duboko u nju izlijevanja sve moje sok .... provala nakon provala! Mi smo oboje moaned i vrištala u isto vrijeme i sam osjetio joj maca mišiće spasming na moj penis! Došla je previše . Bili smo oboje dahtanje za daha. održao sam joj tako blizu, i stavi natrag dolje na krevet i njezin okrenuo joj strani. Pratio sam penis unutar nje, lagano joj crpne dok sam mekan. nježno poljubio sam joj uho i valjane mi jezik oko režnju. šapnuo sam joj ... "Honey ... da je bilo fantastično." Ona je rekla ... "ja znam .... i da ste bili previše!" Mi smo zaspali u svaki drugi ruke.
Sam se probudio sljedećeg jutra miris slanine i kave. Debbie je već gore. cupave picke Ona zaglavi glavom u vrata i rekao ... "Vi ustajanja spava glavu? To je skoro podne!" Bog sam nije mogao vjerovati da sam spavala dugo. Rekao sam joj da ću ustati u minuti. Ja tamo položio razmišljanje o tome što je, dovraga dogodilo noć prije. Kako sam to dopustili, zašto sam to dopustili. Volim moja supruga i ja ne želim kraj moj brak preko glupo pogrešku. J cupave picke a stvarno potrebno razgovarati s Debbie. Sam ustao i uzeo tuš i izašao u kuhinju. Imala je doručak na stolu. Sjeli smo i ja uzeo njezine ruke ... "Debbie, moramo razgovarati". Ona je rekla ... "Ja znam". Rekao sam joj da sam volio našu noći koje smo proveli zajedno i uvijek ću to cijeniti .... ali imam ženu i djecu. Ja sam ne idući u propast više od toga. Ona je brzo rekao: "Vi ne morate Mike". "Voljela sam naše noć. Bilo je fantastično! Ali ja ne tražim ništa.  dlakave picke Ja sam ne idući u razbiti vaš brak. Mi smo seksualno privlače jedni druge, a mi smo odrasli. Ja ću biti ide natrag na koledž. Vi će biti idući kući. A ako ste ikada dobili potrebu da žele biti sa mnom opet .... ja sam ovdje! " Nisam mogao vjerovati. Sam je uzeo u naručje i držao blizu ...." Bog Debbie ... ja bi mogao pasti u ljubavi s vama soooo brzo! " Rekao sam. "Jeste li sigurni da znate kako mi uključiti". Ona mi se nasmiješio i rekao ... "Mike ... ti si najbolji ljubavnik koji sam ikada imao." Sjedili smo natrag dolje i jeli prekrasan doručak koji Debbie kuha za nas. Mi smo napravili ljubav opet tu noć .... intenzivnije nego noć prije. Ona je super u krevetu.
To je bio jedan od najvažnijih fantastičan vikend sam ikada imao u mom životu. Debbie i ja nastavio kako bi vidjeli jedni druge kad god možemo. Naša udvaranje je najbolji dio našeg odnosa.  dlakave picke Ja sam tako drago da sam pronašao samo sex partner želim ..... moja žena drži me sretna kod kuće .... i Debbie drži me sretnim u krevetu. Što više mogao čovjek pitati za?

Нема коментара:

Постави коментар