.

уторак, 22. март 2011.

Erotski filmovi

Sjedili smo u dnevnom boravku stolom ispijajući naše sokove, a ja sam još uvijek bio giggling na Greg's vic, kada je njegov prijatelj Laurie nalazi svoju ruku pod moje suknju i na moje koljeno. Ja nervozno pogledao prema Greg i moj prijatelj Sean da vidi da li su primijetili. Sam ukrao maleni izviruju Laurie, a ona je cereći se ikada tako nešto na mene. Ja squirmed u moje sjedalo i otvorio moje noge samo malo dati lakši pristup, samo u slučaju Laurie htjela istražiti i dalje. Pokret potaknut Laurie za početak crtanja rukom odmakne od mene, valjda misleći joj napredak je napravio mi neugodno. Ja brzo doći na svoju ruku i stavio je na moje bedro. Vidjevši me skok, online erotski filmovi Sean je pitao mene, "Julia, jesi li ok hun?"

"Hm, da, ja sam fino ... Upravo sam imao ... šuga". Odgovorio sam.

Laurie giggled, i to je bio on. Za sljedeći sat dok su naši dečki pričali o tome i da smo koketirao s međusobno, ruke roaming pod stolom, glave zajedno u zavjerenički šapuće kako žene često. Mi smo napokon bili poprsje iz naše male igre s međusobno kad sam povukao moj prst iz nje maleni obrija maca i ih skliznula u moja usta.

Greg tresak svoje piće prema dolje na stol i na niskim pooštrenih glasom promuklim glasom je rekao, "to je to! We're odlaska. SADA."

Laurie i sam skočio malo na njegov ispad, i vidio da je i Sean obje prilično izgledao zlovoljan. Stajali smo gore, i obojica nas je za ruku i vodio nas ravno u auto, šuti, turobne. Vožnje automobilom natrag na Greg's kuća je tiha. Vidio sam Laurie na prednjem sjedalu pokušati staviti joj ruku na Greg's koljena, ali je on čvrsto smješten ruku natrag u svoje krilo. Nakon nekoliko trenutaka, pokušao sam ugurati ruku ispod Sean ruku, ali on je previše stavio mi ruku natrag u mom krilu.

Nakon što smo se vratili u kući, imao sam nekoliko trenutaka nasamo s Laurie, a dečki su vješanje naše jakne. Ona je šapnuo joj je žao za mene, a ja sam se ispričao previše. Svi smo razgovarali o seksu svaki put smo izlazili zajedno, a dobro je poznato između nas da smo svi bili na strani kinky. Laurie i nikada nisam zamišljao da će dečki biti prevrnut na malo blagog flert.

Dečki se vratili u dnevnu sobu, a Sean je držao nešto iza njegovih leđa, a ja ne mogu reći što je to. Kao što je Greg stajao u blizini stola, on je rekao: "Mislimo da djevojke su zločesta. To je nešto što svi trebamo raditi. Hoćete li oboje stajati molim? Gooood, dobre djevojke, sada strip."

Ona je i sam sjedio tamo, unmoving, usta otvorena u šoku, dok je Sean pokazao ono što je drži iza leđa. Ne jedan nego dva para lisice! Laurie i ja gledali jedni na druge i nasmiješio se. Dječaci su igrati s nama! Laurie je stajao, a zatim se okrenuo me i uzeo moju ruku, da me vuče gore off kauč. Počela je odriješiti vezice na leđa moje bluzu, i nagnuo 
erotski filmovi  se prema naprijed da me poljubi. Sean istupi upravo kao i naše usne su se o na dodir i rekao: "Ne ne ne ... ne dok smo vam reći da možete." 

Laurie i sam počeo svlačiti jedni druge, i svaki put smo pokušali da miluju i ljube ili zafrkavati jedni druge, dečki će intervenirati. Flert u lounge dobivši nas tako vruće da smo bili umiranje da istražite svaki drugi. Laurie tijelo bio je dug i vitak, s mekanim glatka curvey kukovima, blagom krivinom trbuščić pod svojim pupak, a visoka male grudi koje su uvijek veseo i prosio da se dotaknu. Njezina plava kosa prolivena nad njom ramena, a imala je i jedan mali strip plavu kosu svjetlucav na V njezina bedra. Ja sam izgradio sasvim sličan to Laurie, samo razlika bude moj cup joj B, i moj crvenkastosmeđ kosu i stidne traka. Sada gol pred Sean i Greg, Sean se preselio naprijed i lisicama Laurie i ja zajedno, okrenuti jedni prema drugima. Greg je rekao: "Vi ne može napustiti ovu sobu. A sad se može učiniti kao što želite, ali nećemo biti ovdje." Tada su napustili ulazna vrata!

Oni su stvarno nas je napustio! Razgovarali smo za nekoliko minuta, i odlučili smo ne ide nigdje lisičinama na rukama, i još uvijek vruća od koketiranja na dnevni boravak, naslonio sam se na poljubac Laurie. Njen jezik je bilo vruće i još okusio slatko poput sladni burbon je bila za piće. Mi smo bili oboje malo sramežljivi o poljubac na prvi, što jer to je bio naš prvi put sa ženom. Sam prekinula poljubac i podigao moje ruke na bokovima, miluje joj okrugli krivulje. Budući da smo bili s lisicama na rukama, nije imala izbora nego da se osjećaju bokovima kao dobro. Nagnuo sam se natrag prema njoj i šapnuo joj u uho: "Ti si nevjerojatan magarac."Laurie zadrhtala i preselio jedan od njezinih ruku na moje grudi, štipanje i trljanje moje bradavice s dlan njezine ruke. Bilo je tako meka i topla, tako erotske da se osjećaju da me dira, i svojom rukom brushing protiv oteklina u grudima. JA ganut moj s druge strane joj grudi i počeo trljati i masirati kao što je bila. Počeli smo ljubljenje opet, i Laurie preselio joj ruku prema dolje na moj bolan nasipom. Nakon nekoliko trenutaka bore na dodir jedni druge na način smo htjeli, sam podigao moje desne noge i stavio mi nogom na rubu kauča. Ona je podigla lijevu nogu i dr. * to PED preko mina. Naša ruka je bio zarobljen između nas, i na taj način smo otvoreni jedni druge, i skliznula našim prstima iznutra jedni druge, brušenje naš kukovima najbolje što smo mogli jebati prsti nestrpljivo gura unutar nas. Ona je bila takva zafrkavati  www.erotski filmovi.ba ne bude u mogućnosti imati što više slobode zaista ići na to, ali smo bili oboje dobivanje hotter s načinom na koji smo morali premjestiti.Oplakivanje i šaputanje jedni drugima smo išli na ovako za nekoliko minuta. Konačno, jer smo stajali su i naše ruke bile postavljene kao što su bili, naš seksualni sokovi počeo padati i trknuti našim rukama. Molio sam Laurie da mi okus kremast tekućina na mojim prstima opet, kao što sam učinio u salon. Preselili smo naše ruke na našim licima, i oba je počeo lizati vlažnosti debelo obložena naših prstiju. Lica tako blizu jedna drugoj, našim jezicima dotaknuo i postao bjesnilo ljubljenja, lizanje i sisanje. Ona trazi njega

Iza nas, čuli smo soft jauk ", Ohhhmuhgaahhsh ....." Iznenađeni, Laurie pogledao iza sebe i vidio Greg i Sean peeking oko podrum vrata, hard cocks u ruci. Imali su ušuljao u podrumu i bio promatranje cijelo vrijeme. "Molim vas, nemojte prestati", Sean bez daha molio. Rekao sam im da će se nastaviti ako su otključana manžetama i nas osloboditi od naših obveznica. Greg je rekao, "Ja ne mislim tako, vas dvoje u pravu, gdje Vas želimo. A njegov red na okus." Očekivao sam Sean doći do mene, ali te noći bio pun firsts i iznenađenja. Greg gurnula nas malo razmaknute, a postavljene naše noge na rubu kauča kao što smo imali prije. Dečki dobio na koljena i okrenuti daleko jedni od drugih, počinje preklapanje u našoj blistavim mokro pussies, Greg me lizanje, i Sean jesti Laurie. Nakon nekoliko minuta um puše zadovoljstvo muči naše clits, Greg zaustavio i rekao: "Vi spremni, brate?" "Hell yes!"

Sean je sjedio na kauču i izvukao Laurie dolje na krilu okrenuta od njega, impaling joj gladna ugrabiti na njegov hard rock debeli penis. Ona je gotovo vrisnula od užitka i rastopljeni natrag prema njegovim prsima. On je imao magarca u njegovim rukama, podizanje njezinu težinu lako i drži joj nepokretan, klizna i izvan nje.Greg me kleknuti pred njima, još uvijek vezane lisicama do Laurie, i savijena me tako da mi je lice bilo u njezinu prepone. Ne bude u mogućnosti stajati vidim da prekrasna penis kliženje i iz tog maleni plavuša pussy, ja sam počeo lizati na njezin klitoris, a zatim malo ljepljive globs vrhnja zgrade oko baze njegov penis. Greg moaned "Oh, da-amn ..." i zabode svoje 7,5 incher u moje kaplje razrez. Imao sam vrućim penis ramming u mene s leđa, i penis jebeni maca pod mojim jezikom. Bio sam ga voli da sam mogao osjetiti sebe jebu, a okus netko drugi jebu. Koliko god svi mi željeli da traje duže, to je tako erotski da smo počeli puhati jedan po jedan. erotske price incest Laurie je došao u tijelu ukrućenja val užitka, vrište "Bite moj klitoris, gristi moj klitoris! Bože da!" Sljedećih nekoliko udaraca Sean joj obložene njegov penis s toliko joj se je kaplje off njegove loptice. Imao sam Lauries klitoris između moje zube, a ona je suprot djelovanje na moje lice. Sam bio težak da ne dođe još, ali s njom natopljen maca trljanje u moje lice i Greg's guste vratila ramming meni bio sam put previše blizu. Greg me završio pomicanjem prst u moje dupe i zakopavaju njegov penis u meni kao duboko kao što je on mogao otići, a zatim boravak tamo. "Ooooooohfuckyeah .....!" Jednom sam počeo dolaziti, umjesto pumpanja mojih maca, Greg reamed moje malo zbijeno šupak, i neposlušnost moja maca se napuni, moje dupe se reamed, i moja usta puna maca me je poslao u paše. Počeo sam gurnuti najbolji erotski film natrag u Greg, težak da biste dobili njemu da pumpa moj spasming ugrabiti. Sluh mi tako uskoro doći nakon Laurie, Sean je rekao, "Ja sam tamo čovjek, ja sam tamo ...!"

Greg izvukao iz mene, Sean podiže Laurie od njegov penis. Rekli su nam da kleknuti i otvoriti našim rukama kako bi mogli korak kroz. Sada sam imao Sean's penis u usta, i Greg's penis je bio u Laurie's. Sean je došao i dao mi je provala nakon provala slatke vruće sperma, toliko sam jedva mogao uzeti sve. Nakon što je pucao cijeli svoj teret u usta, on je izašao iz kruga od mina i Laurie ruke, i ja nagnuo na stranu gledati Greg jebeni joj usta kako je jebeno moje rupe. Bacio mu glavu i počeo da se pumpa usta nakon usta guste bijele doći na njezin jezik. Kao što je pokušao progutati, neki dolaze prolivena na njene usne i dolje joj podbradak dijeljenje opet.

To nije bio naš zadnji iskustvo noći. To je bio samo 12 sati, a imali smo još vidjeti što se može dogoditi jednom manžetama došao off. 

Нема коментара:

Постави коментар