.

петак, 4. март 2011.

Erotika Srbija

Ja sam sanjao o njemu opet, Srbija erotika ne znam zašto, ali to je uvijek na istom mjestu u isto vrijeme. Kasno noću s teškim magla valjanje, ja krenuti u šipražje stabala koja me vodi van u livadi. Mjesec sja kroz maglu daje mrak srebrni sjaj. 

"Dođite k meni." Čovjeka seks internet  progone glasovne pozive da me preko livade. Počela sam pokrenuti, ali njegov glas je bio odjek u mom umu da napuni moju dušu. "Dođite k meni." Njegovo zalaganje odjek me ispunjava. 

Budim se pronaći sebe u mom krevetu s mojim spavaćicu upletanju oko mog struka i ljepljiv film znoja lagano premaza moju kožu. Tuga me koverte kao što sam buljiti out moj prozor u svijetle jutarnje svjetlo, želim za noć da se vrati i mene pronaći izvor koji glas na maglovito vrijesište. 

Uzimajući dubok dah sam ustati iz mog kreveta net seks  i početi pripreme za moj dan. JA uzeti hladan tuš za otresti osjećaj moj san. Nakon uzimajući odjeveni odlučim prošetati u park da jasno glavi. Kao što sam zgrabiti moj torbicu moj telefon zvoni. 

"Halo?" 

"Jessica Garcia?" Čovjek sa jakim škotski gruba cipela zatražio od druge strane linije. 

"Da?" 

"Moje ime je Kevin McAllister, zovem u pogledu na svoj veliki veliki stric Malcolm McFadden." 

Sjeo sam na stolicu blizu mog vrata. "Žao mi je, mislim da imate krivu osobu." 

"Gospođa Garcia Bio sam u nadi da bi mogao doći u Edinburgh. " 

"Oprostite?" Bio sam zbunjen ovo je poziv oddest sam ikada primio. "Ja nemam ujaka a kamoli veliki Grand stric." 

"Ja sam izvršitelj vaše Velike Grand Uncle Malcolm McFadden imanja, čini se da ste njegov jedini živi rođak." 

"Ne razumijem?" Za mog znanja nemam žive rodbine, i nisu jer sam bio deset kada mi je samohrana majka, poginuo u prometnoj nesreći i bio sam staviti u sustav. 

"To je puno vremena za mene da vam i sada da ja sam jako zahvalni vam dolaze u Škotskoj". 

"Moja majka je bila meksička, nije škotski. Mislim da imate krivu osobu. " 

"Ne gđa Garcia, mi ne. Tvoj otac je bio škotski pristojan. " 

"Ja nemam oca." Bio sam o da se spustite slušalicu kada je njegov glas povika na liniji. 

"Gospođa Garcia, molim te, ti si otac nije imao znanja od vas do te nakon što je majka umrla i da je bio smješten s druge obitelji. "Uzeo sam dubok dah kao ja raspravljali o vješanje telefon. "Molim vas Gospođa Garcia". oglasi net

Mislio sam o tome za trenutak. "Dakle, trebate mi doći u Škotskoj? ' 

"Da." Njegov glas zvučao je drago da sam razumio. 

"Ako vam se sviđa bismo mogli napraviti putničke aranžmane za vas?" 

Uzimanje još jedan dubok dah prije nego što sam odgovorio. "Dobro." 

"Dođite k meni." Sam prekinula sa stabla u vožnji, ovaj put sam odlučila bih pokrenuti ravno preko livade. "Dođite k meni." Njegov glas ponovio se da me moli sa mnom da požure. Magla je bila gusta i omotan oko mene kao teški pokrivač. S moje ruke ispruži ispred mene sam nastavio trčanje, nadajući se ovaj put naći ću ga. 

Magla je tako gusta nisam mogao vidjeti moje ruke ispruži ispred mene. Bio sam slijep od tame i magle. Nastavio sam pokrenuti dok sam spotaknuo na pramen trave koja mi je poslao leteći na vlažnom tlu. Od daha prevrnuo na leđa i pokušao pronaći Mjeseca koji je izgubio od mene. 

Dahtanje za zrak sam pozvao van. "Dođite k meni." Nisam ga mogao pronaći, ali možda on može biti u mogućnosti da me pronađu. Nisam potez kao što sam čekao i nadao se za nešto, što je bilo kad sam osjetila dodir ruke moje ankles. "O Bože." Prošaptala sam u mrak. 

"Shh." Je šapnuo odgovor. Osjećao sam se njegov hladne ruke kliziti gore od moje ankles na moj teladi. Pokušao sam ga vidjeti, ali magla je bila previše gusta. Umjesto toga sam samo mogao osjetiti njegove ruke gurnuti noge pored i dalje klize do mojih nogu na moj bedrima.Njegova tvrtka callused ruke stisnuo mojih bedara kao što mi širiti dalje apart. Erotika net Polako ruke inched gore, osjetio sam sebe uzimajući mokro sa očekivanju njegovog dodira. 

"Da." Prošaptala sam kao što sam osjetio njegov prst trag moje usne preko moje gaćice.Njegovo duboko grlen cerekanje poslao chill kroz mene kao što sam osjetio njegov dah na mom toplo unutarnje strane bedara. On pritisne ruku stan na moje gaćice me pokrivaju kao njegova ruka potresla gore i dolje kao val. Moji bokovi slijedili njegovo vodstvo kao što sam tekla s pokretima ruku. 

"Ti si tako jako mokre djevojke." Ovo je prvi put od mojih snova počeo da je škotski naglasak. Sam je volio, ona mu odgovara. Njegov jezik lizali moje bedro kao palac postignut pod moje gaćice i skliznula u moje nabora. "Dakle, vrlo mokro." Šapnuo u moje bedro kao palac skliznula u i iz mene. Htio sam ga dublje kao što sam pogodio moj hips u uzimajući ga palac u mene. 

Koristeći cijelu svoju ruku Strgne moje gaćice daleko izlažu svoje na njega. Čuo sam ga režati baš prije nego što sam osjetio njegove usne pritisnite mina. Njegov jezik istraživati, pretraživanje i kopanje u meni. Njegove ruke proširila moje noge dalje, osim što svojim jezikom golubica u mene flicking sisanče i degustacija. Dospio sam se i uhvatio na travi držeći se čvrsto kao i njegov jezik me pogodio u moj prvi pravi orgazam. To je eksplozija energije i emocija sve odjednom, koji je počeo u moj trbuh i tekle niz između mojih nogu. 

On nije zaustavilo je nastavio lizanje i sisanje na mene savoring moj okus. grabbing mi oko struka podiže moje donjeg dijela tijela, a on mi je divljački proždere. Njegov jezik potisak duboko u meni i oko swirled kao i njegove druge strane postignut i počeo igrati s mojim klitoris. 

Bio sam pada u drugi orgazam, ovaj put osjećaj pogodio kroz moje cijelo tijelo, jači nego zadnji put. Nazvao sam iz moje zadovoljstvo moleći ga da ne prestane. "Više". Sam to rekao više i više, svaki drugi riječ je ostavio moj um. Pa sam pitao i izjasnio se za "više". 

Moje tijelo je postavljen natrag dolje kao što sam panted za zrak je uhvatio držite moje spavaćica i divlji tegljača ga ripped iz moje tijelo. Moje bradavice otvrdnu odmah u hladnu maglu. "Želite još?" On me je pitanje. 

"Da, da trebam još." Rekao sam mu što je njegov palac trčao krugove oko moje klitoris. 

"Da bi vam dati više će vam tvrditi da je moje zauvijek." Dospio sam i počeo štipanje i vuče na moje bradavice dok je pritisnite prema dolje na moj klitoris. "Hoćeš li biti moja i samo moja?" 

"Oduvijek sam bio tvoj je." Rekao sam mu kako sam osjetio njegov prst skliznuo u i iz mene. 

"Nakon što me će me učiniti stvarnim. Hoćete li mi stvarno? "Njegov glas održava kao tuga da me napuni svojom tugom. Sanjala sam o njemu jer sam bio dijete, a ovdje sam ga da za prvi put. Sam ga htio, sam ga je potrebno. Da bi se bez njega bi bilo previše. 

"Da, učinit ću vas pravi." Ja moaned kao prstima klizila sve dublje u meni. Osjetio sam njegove usne pritisnite dolje na moje bradavice ono što je počelo kao poljubac duboko senzualnu zastao u nešto dublje i tamnije kao njegov jezik trzanje na i oko moje bradavice.Htio sam ga vidjeti Pogledao sam dolje na moje tijelo ništa. Mogao sam vidjeti uvlake njegova pritisak na moje tijelo, ali nisam ga mogao vidjeti. Gledao sam kako mi je sisao bradavice u usta, ali nisam mogao vidjeti njegov usta. Gledao sam i ruku stisnutu i izvukao na moja prsa, ali nisam mogao vidjeti njegovu ruku. 

Mogao sam ga osjetiti kao svoje tijelo dotakne moje, ali nije bilo ništa za vidjeti. On je osjećao tako čvrste kao svoje prste skliznula u i iz mene. JA traženje za njega, ali nije bilo ništa da se vidi. Dospio sam van i dotaknu se njegove ruke i osjetio je kao čvrsta kao i ostatak od njega. Osjetio sam prste skliznula iz meni a zamijenio ga je šef njegov debeli penis. Moja osjetila su izgubljene za mene. Sam mogao osjetiti njegovu glavu pritiskom na mene mogao sam osjetiti njegovo teško tijelo na moje, ali sam mogao vidjeti ništa od njega.I to mi je uzbuđen kao ništa drugo ikada. Pritisak na njegov penis klizna u mene pritisak ništa me popunjavanja. To je bio fantazija, san. 

"Učinit ću od tebe pravi." Rekao sam mu kako je polako klizila u meni. On je bio toliko velik, nisam očekivao da tako biti popunjena po njemu. Moja utroba bile toliko uske da sam spasmed kao što sam podesiti oko obujam. "Jesam li previše?" Briga ispunjen njegov glas. 

"Nema zadržati ide." Rekao sam mu, ja sam htjela da znam koliko ga je bilo. Htio sam ga u potpunosti ispuniti plašta u meni. Njegov penis eased i zatim polako izvukao na povratku on je otišao dalje, a onda opet počeo izvlačiti. Više i više je učinio to ublažavanje i od mene svaki put klize sve dublje u meni dok mu bokovi bili pritisnut protiv mene. Njegov penis je bio toliko dugo i debeli volio sam osjetio kako je to u meni. 

"Perfect". Rekao je pod njegov dah, ne bih mogao složiti više. On je bio savršeno uklapaju u meni. 

Potom je skliznuo van i polako kliznule nazad u, mogao sam reći da je drži leđa. "Nemojte biti nježan." Rekao sam mu. 

"Kako ti želju." Rekao mi je kako je potisak duboko u meni. Glava njegov penis lagano kuckanje glavu mog vrata maternice, ne uzrokuju bol, ali ostavljajući mene znati on puni debeo čovjek. Voljela sam debela neprekidan tok njegovog tijela kao i njegov penis skliznuli duboko unutar mene, znao sam da je bio uništen za sve ostale ljude, nitko ne bi nikada me jebati kao duboko i teško kao što je bio sada. Svaki slajd njegov penis mi je ispunjen žele požuda za više, svaki trzajem svoj jezik na mojoj bradavici ili pipati njegove ruke posla uzbudljiv odmarati preko mene moleći ga za više. Ja ne želim ga zaustaviti jer on mi je potrčala u moje treće i četvrte orgazam. Svaki potisak dolazi dublje i teže jer je snažno tuklo u mene, tako temeljito. 

"I'm gonna pustiti." Rekao mi je baš kako je i došao mi je za punjenje s njegova sperma. A onda je otišao. No, prije nego on je otišao, za jednu trenutak sam pomislio JA je uhvaćen pogled na njega. To je bio bljesak guste kose đumbir i alabaster kože i svijetle zelene oči. 

Sam se probudio sa start obličje okolo mene. Bio sam na avion leti u Škotskoj. Čovjek u sjedištu preko prolaz od mene je da me promatra sa širokim osmijehom na licu. Okrenuo sam se od njega i onda sam to osjetio. Bol da je upravo seks. Osjetio sam to duboko u meni, to je bio prekrasan osjećaj koji me ostavio s nježnošću između mojih nogu. Ukusna bol velikih seks, sex na netu  kao nitko drugi prije. Čak i moje bradavice osjetio tenderskoj kao da je netko bio sisanče i igranje s njima. Ali to je bio san, kako bi san izgleda tako stvarno. 

Нема коментара:

Постави коментар