.

понедељак, 6. јун 2011.

Erotske incest price


Karen se zove okrugli vidjeti moja supruga Pat, ali vidjela erotske price  se cijeli dan s našom kćeri Božićni shopping u Norwich.
Karen je o 5'11 "visok i ima đumbir / smeđu kosu boobs da se ne velika, ali ne mala samo preko pune ruke (ako znate što mislim), ona je Med izgraditi što je ono što mi se sviđa ja mrzim ove mršav žene.
Uvijek sam želio voditi ljubav s Karen otkad Karen & John postali naši prijatelji oko 7 godina, a vi ćete znati ako ste pročitali moje druge priče u posljednjih mjesec dana svi smo dobili zajedno i imali odličan seks.
Ali ja sam htjela voditi ljubav s Karen ne samo vruce sex incest price  mi je differance ovdje je moj charnce voditi ljubav s Karen pa sam ju pitao za kavu u.
Sjedili smo razgovor i ja sam joj rekao da, budući da susret sam želio voditi ljubav s njom, rekla je imate dva puta sada, ja rekao da nema taj samo veliki vruće sex želim voditi ljubav s vama Karen Pogledao me kao da nije imala pojma što sam bio na oko.
Sam posudio preko stola i uze njezinu ruku i lifed i poljubi, ljubeći svaki prst i leđa joj ruku kreće polako joj ruku dok sam je došla do vrata sam se preselio okrugli joj joj povlačenjem gore od nje stolicu i sam nosio na ljubiti njen vrat kreće na njoj earlpoe kao što sam nježno poljubio i lizali njoj uho Karen dao soft nisko stenjati i znala sam da je to uživanje.
Sam je uzeo za ruku i dovesti ju do gore veliki Kingsize krevetu Pat i ja sam počela svlačiti, a ja joj prekinuti i rekao da sam ja rekao da sam htio voditi ljubav a ne vruća seks ljubav  incest  je sve o uzimajući vaše vrijeme samo neka mi da vam pokazati.
Karen se nasmiješio i igra više mi se da sam stavio moje usne na njezin i sam gurnuo mi jezik između njenih usana je otvorila usta da se neka moj jezik, a mi poljubio sam nove incest price  trčao moje prste gore i dolje joj leđa vrlo lagano i nježno što joj jeza kao sam to učinio.poljubi mi za neko vrijeme i ja izdvajali daleko i počeo na njezin vrat i uši ponovno Karen sada oplakivanje glasno sam stavio ruku na prsima, a koljena počela ga i igrati s njom bradavicu da joj je t-shirt i grudnjak joj bradavice rastao tvrdi pod moj prst.
Nakon nekog vremena sam naletio ruke dolje na dnu svoje tee shirt i polako podiže povlačenjem pravo nad glavom ja sada spustio glavu i počeo joj poljubac između njezine grudi lizanje joj vrat i leđa dolje opet sam se ljubiti sve medvjed tijelo sam mogao vidjeti, a ja nespreman joj grudnjak i neka ovaj padne na pod, Karen sada samo stajao tamo s njom samo na kratke suknje i sve ono što je ona ispod nje.
Ljubio sam joj u potpunosti na usta ponovno stavljanje moj jezik s njenim i Podigao sam ruku i uze jedan od njezinih grudi i squeased to joj bradavice kao što sam rekao prije nego što su preko inča dugo i ja sam ga uzeo između mojih prstiju i tup udarac i valjani to oko Karen pustiti van dok soft jaukati kao što sam to učinio.
Stajala sam daleko i nagnuti se naprijed i uzeo drugi bradavice u moja usta nestrpljiv i usisan u i držao između moje zube i trzanje vrh joj bradavice sa mojim jezikom.
Nakon nekog vremena sam se preselio na drugu bradavicu i učiniti isto s tom jednom Karen sada joj je ruke na potiljak pritom ga teško na prsima reći: "O Bože taj Fucking Great" molimo da ne zaustaviti nisam imao intetion od čine ništa o vrsti, Moje ruke polako siđe joj strane, a sam našao na jednom zip veličini suknju, a ja spustio ovo i nespreman gumb i suknju pao na pod joying grudnjak, donio sam moje ruke dolje joj strane i osjetio da Karen je nosio bič jer moje lice je još uvijek guraju u svojim grudima ne bih mogao vidjeti JA ganut moj ruke okrugle joj dobro formirana guzica i ran preko moje ruke nježno ga rubing i trčanje prstima između njenih guzica obraze ovo poslao drhtaj iako Karen i ona gurnuti glavu u nju čak i teže.
Sam kleknuo i uspio dobiti moje glave iz Karens uske shvatiti i počeo ljubiti niz njeno tijelo nad njom pupak gurajući mi jezik u nju kao što sam radio moj put dolje na vrhu joj tong što sam sada mogao vidjeti i bio je crvene boje s bijela fhrills krug ispred. Uzeo sam joj držati i okrenuo joj leđa okrugla pa joj sad mi je okrenut i počeo sam poljubiti gore i dolje joj leđa svaki put zadrhtala Karen ostavljajući out soft "O da" kao što sam to učinio, onda sam poljubio vrhu joj bum i okrugli joj obraze sam stavio moje ruke na njoj guzica obraze i povukao ih nježno pored i staviti moj jezik u njezinu guzica razrez i trčanje moj jezik gore i dolje nad njom remen kaiš, Karen je imala orgazam kao što sam to učinio i pustiti screem kao što je ripped da joj je tijelo.
Okrenuo sam joj okrugli opet zahvatiti tong između moje zube i to izvukao dolje kao JA ganut moj usta s jedne strane na drugu, polako joj obrijana maca dođe na pregled i sam mogao vidjeti joj sperma počinje teći od njega, jednom ju bič pao na pod Karen izašao iz njega sam ali moje ruke između nogu i da ih razmiču i ja stavio mi ruku na njezine grudi kao što sam spustio svoje lice u njoj čeka maca, trčao sam moj jezik do vrha joj prorezati i onda vrlo sporo dolje koliko god sam mogao ići i kao što sam donio moj usta natrag gore sam gurnuo mi jezik u nju prorez samo malo dalje, i opet sam to učinio da osigura da moj jezik ušla joj prorezati samo malo više svaki put dok sam našla na čekanju mokro rupu, a ja samo gurnula naprijed i moj jezik prisiljeni to put u nju.
Karen je potresao sve više kao i njezin drugi orgazam otišla misao joj je gurnuo glavu teško u njoj brušenje joj pička u moje lice ga pokriva u svom sperma.
Znao sam da Karen nije bio idući u biti u mogućnosti  incest sa majkom da ustane puno više pa sam ustao i odveo u svojim rukama podigao i njoj joj ležao preko krevet.
Stajala sam leđa i polako gol i leže pokraj nje sam leand više i poljubio u usta i osjetio sam prste omotati oko moje hard penis, kao što smo poljubio sam trčao moje prste prema gore i dolje joj tijelo samo dira joj maca prorez zatim se kreće back up svoje tijelo opet, onda sam skliznula jedan prst u nju mokro usisavanje pusst razrez i našla hard rock klitoris i počeo ga trljati Karen lučnim leđa kao što sam to učinio težak da mi to trljati teže, Karen je trljanje moj penis s snagu kao i njeno tijelo bobed gore i dolje, sa mnom trljajući joj klitoris Uzeo sam njezine ruke od moj penis i preselio u krugu 69 pa Karen sada mogao sisati moj kurac, a ja ne mogu jesti joj maca.
Ja kleknuo nad njom i Karen uhvati moj penis i počela ga sisati kao da je zadnji kurac na svijetu, ja gurnula otvoriti joj noge i spustio glavu i pobjegao prstima gore i dolje joj prorezati povlačenjem otvorite ga tako da sam mogao vidi joj teško klitoris i vagina rupa i prekrivena sperma joj ja iz moje stuch jezik i lizali klitoris Karen isisan teško na moj penis kao što sam učinio tako da sam lizali, a malo joj cilt za neko vrijeme prije nego što moj put prema dolje da joj rupu gdje sam gurnuo mi jezik piće joj svršiš da je sada izvodi iz nje, Karen je tijelo počelo tresti ponovno potpisati ona je o to sperma za thierd vrijeme i kao što je učinio je prisiljena bokovima  erotske price gore forceing usta na nju maca što sam osjećao zidovi hvat moj jezik kao val nakon val od cum ran od nje. JA ran moj prst dolje od nje maca i našla bum rupu i počeo izvoditi moj prst oko ruba i ona je stegnuo joj rupu tako da je moj prst nije mogao ući u sam gussed da AHD nikada nije to učinio prije tako da sam se preselio moj prst natrag gore joj maca i dobio moj prsti lijepe i mokre i da ih skliznula natrag dolje da joj guzica rupa opet i počeo da ga mokrim i svaki put kad sam gurnuo malo teže sve dok sam još bio dao joj cilt i maca dobro ližu i Karen je o sperma za fouth time.I znao ovo će biti moj trenutak i kao Karen's bady pogodio s orgazam sam gurnuti prst u njoj guzica i počeo ga raditi leđa i naprijed Karen Screemed se tako glasno: "O Bože Fuck O Fuck Fuck Da Da ". Zatim sam ustao i okrenuo okrugli i dobio bewteen njezine noge i ja spustiti lagano dolje na nju i sa jednim pritiskom ušao joj moj penis unutar skliznula joj joj pička nacrtao moj penis u Karen je rekao: "OOOOO da me jebati Dave Fuck me" jednom sam bio u njoj sam podigao tako da sve moje wieght nije na nju i počeo sam da zajebavati joj polako ja sam još uvijek ne ide žuriti kao da mi se da je ono što ljubav je odluka o svim uzimanje tvoj vrijeme.
Polako sam izvadio i gurnuo moj penis i svaki put Karen podigla joj samo da zadovolji moje naprijed moždani udar da osigura da svaki zadnji centimetar moje 7 1 / 2 inch penis joj unesen.
Rekao sam Karen igrati s njom bradavicu i ona nije ono što sam rekao i uzeo joj bradavice i zakrivljene ih među prstima sam sada bio uzimajući u blizini snimanja moj opterećenja, ali nije htio da se sperma još pa sam izvukao iz Karen i preselio dolje i počela piti joj sperma još jednom. Ja opet ran moj prst dolje između njezine noge i našla bum rupa i samo pećine veliki pritisak i moj prst sliped start u njoj Karen  incest sa sinom sebe podigla za noćenje kao i moj prst ušao joj i usta je bio prisiljen teško protiv njezina pička sam snimao moj jezik u njoj maca i Karen počeo zajebavati na moj jezik i to zauzvrat ju je voziti svoj prst u nju bum, Karen ide divlja odskakanje gore i dolje uvijanje Heer niples teško među prstima i screeming "Da Da, ja sam opet cummmmming Bože jebi Da Da Bog YEEEEEEEEEEEeeees ", kao još No5 ripped misli joj trese tijelo, izvukao sam prst iz nje i rekla joj da se na ruke i koljena što je ona učinila s out pitanje, jednom sam ušla joj maca sa mojim penis i opet polako počeo zajebavati joj Karen pokušala gurnuti natrag na mene da me zajebavati joj harded, ali ja ne bih dopustio da sam htjela polako graditi svoje posljednje orgazam tako je bilo najveće i najbolje na kraju odustali Karen pokušava da me zajebavati joj brzo i dobili smo u dobar ritam spor i osjećao sam se Karen polako dobivanje i izgradnju lardge orgazam joj maca počeo da biste dobili zbijeno krug moj penis i njeno disanje je sve brže i brže i poluga, Karen vodi govoreći: "Da Da bog da "još uvijek je growning u njoj kao tighter i tighter joj maca dobio sam nije bio daleko iza sebe i znao da ću uskoro će pucati moj opterećenja na.
JA ran moj prst dolje, a dobio ga mokrim i vratila ga erotske price  natrag i odgurnuo u njoj guzica koja je divno mjesto da biste vidjeli ispred mene Karen bacio joj napaljen i screemed kao posljednji masive orgazam ripped iako joj tijelo joj svršiš gushed dolje joj maca pa otrča dolje moje loptice kaplje na krevetu još uvijek sam joj jebeno i opet ona orgasmed kao s jednim zadnji kos sam ispunjen joj maca sa mojim sperma miješanje s hersI grapped Karen kukova i izdvajali joj natrag na moj penis, tako je to bilo u joj koliko to će ići kako ga enptied van.
Nakon toga Karen je upravo pala stan na krevetu potpuno izlizan Okrenuo sam joj preko i otvorila joj noge i lizali njoj čist okus naše sperma pomiješana zajedno bio veliki okus i držao sam usta puna i neka ga izvoditi u Karens usta kao što sam dao joj poljubac prije nego što je zaspao na krevetu wraped u svakoj drugima ruke.
Kada smo se probudili oko sat vremena kasnije mi obukla i otišla niz stepenice i imao piti vino sjeli smo razgovor i Karen mi je rekao da je Ivan bio omly čovjek je ikada bila s našim seksi do večeri prije nekoliko tjedana, Ivan je uvijek samo imala spolni odnos i da je on nikada nije uzeo vremena kao što sam učinio, a sada je znao razliku između seksa i vođenja ljubavi, a ona mi je zahvalio za it.I joj je  incest mama sa sinom rekao bilo kada sam pitao da kad sam prvi put dodirnuo joj guzica ona tighted da se zaustavi mi je da je prvi put imala ikada prst joj bum, Karen, rekao je John nikada kada u blizini postoji i ona je scard to je bio idući ozlijeđen, rekao sam da je Karen Pat voljela penis joj guzica s vremena na vrijeme i Karen gledao šokirani kao da je to nešto prljavo, rekoh joj mnogo žena voli da se guzica jebeno, a ako je ona ikada htjela probati pustiti mene znati, ja sam obećao bih ga zaustaviti ona nije sviđalo. Karen je ustao da napusti i kao što je učinio sam izdvajali joj blizu i poljubio u potpunosti na usnama još jednom, a zatim joj je zahvalio za ostavljajući moj forefil san vođenja ljubavi s njom, Karen se nasmiješio i rekao bilo kada Dave Anytime želite.
Kao što je ona otišla ja wispped ću vas držati na to mi se nasmiješio i gledao sam ju hoda dom Ivanu.

Нема коментара:

Постави коментар