.

четвртак, 23. јун 2011.

Zgodne mame


Pozdrav moje ime je Cindy, ja sam 18 i ja mislio bih podijeliti to iskustvo sa vama. je otvorio vrata moje seksualnosti i natjerao me shvatiti kako je ugodno seksualno uzbuđenje je i otvorio vrata moje privlačnosti za muškarce.

Ja sam vrlo atraktivna žena s umjerenim, vrlo šiljiti stožastog oblika dojki i atraktivne mame  za tijelo i lice. Ja sam poslao moje slike na neki je modeliranje agencija i oni se počinju da me nazove za intervjue. Ja bi moja maca unshaved također bez tetovaže ili prstenovi ili nešto slično. Nisam imao stvarno bilo kakvih seksualnih iskustava, jer dečki u mojoj srednjoj školi su nezreli i ne privlače me.

Bio sam vacationing sa svojom obitelji u Kaliforniji za 10 dana i nakon što je trčanje 5 milja na plaži odlučio sam popustiti za masažu u hotelu i spa. kad sam otvorio vrata i ušao u sobu Bio sam šokiran i iznenađen. Maser je od najatraktivnijih u potrazi čovjek s kojim sam ikad vidio, bio je vrlo mišićav i izgrađen s isklesanim lice poput Davida kip. On je nosio bokserice i tenk vrhu. Pogledao je oko 20 gornji ili niskim 30-ih.

moje srce kuca obično vrlo sporo, jer sam u izvrsnom stanju. ali nikada nisam osjetio moje srce reagira na taj način u svojim grudima prije. Minuta sam ga vidio sam zgodne mame mogao osjetiti vrh mog srca početak guranja nasilno pod mojim desne dojke i crpnih početi pokupiti vrlo snažno. Moje srce je vrlo zdrava i jaka, tako da se osjećao kao kamen je sama bacanje protiv moje grudi sa svakim pobijediti. To je kao moje srce mlade mame  je pokušavao mi reći ovaj čovjek je vrlo uzbudljivo za mene.

Upravo sam stvarno došao u za masažu tako da sam gol na moj grudnjak i gaćice i počela položiti na stol na moj želudac je počeo za masažu leđa i stražnji dio moje noge oko 15 minuta i tada sam mogao osjetiti moje srce tuče više nasilno svakim minuti.Skoro sam mogla osjetiti stol tresti od svojih nasilnih udaraca moja maca je također osjećala vrlo mokro i sam mogao osjetiti moj klitoris lupanje pod moja maca usne svaki otkucaj mog srca.

Po ovom trenutku nisam mogao čekati da ga mi još reći da flip preko, odmah sam okrenuo na leđima po sebi kao što je on počeo za masažu moj želudac i klize ruke oko moje maca koja još uvijek bio prekriven sa svojim gaćice, pogledala sam na moje grudi.oni su ustvari bili puše sa svakom nevjerojatno forcefull ritmu moje srce, mogao sam vidjeti ih popunjavanja kalež moje grudnjak i pretvoriti u swollen čunjeva na moje grudi, moja koža pod mojim prsnog koša je valovitim sa svakim ritmom mog srca i mogao sam vidjeti što se zapravo izgledalo moje srce pritom uza zid mog prsnog koša sa svake nasilne pobijediti.

Nikada nisam ni vidio stvarno uspravan penis prije, ali definitivno izgledao kao njegov penis bio u potpunosti uspravno i pokušavate gurnuti iz njegove bokserice. Mogao sam vidjeti prekrasne obliku glave i rippling teško vratila jasno kroz svoje tanke gaćice. Nisam prije bio ni zainteresiran da želite dotaknuti penis a kamoli vidjeli jednog, ali ja stvarno ne mogu uzeti bilo koji više. Mora da sam je izgubio kontrolu, ali sam uhvatio za penis povlači svoje gaćice prema dolje, njegov veliki potpuno uspravan penis iznikla iz njegove hlače, to je tako velika i lijepa i to je bio kao da mi je kontrolira. To mora da je 7 inča dugo, vene sve kroz nju i hard rock. njegove lopte su vrlo dlakave i veliki previše.

Osjećao sam se tako bespomoćno, počeo sam milovati njegov ogroman penis, dobre mame  mogla sam osjetiti ogroman lupanje vratilo u mojim rukama i to me je dobio čak i tako više pobudila kao što sam dotakla njegove loptice. Mogao sam vidjeti njegov penis jerking gore i dolje mislim da sa svoje lupanje srca.

Znao je u tom trenutku sam ga htjela pa je ripped moj grudnjak i gaćice od moje tijelo.Nisam mogla vjerovati moje grudi mogle dobiti taj velik i šiljast, a moje gole zgodne mame srce tuče kao da sam je upravo vodio 5 milja uzbrdo. To je doslovno trese i moje grudi noticibly sa svakim nevjerojatno nasilne pobijediti. Nikada nisam osjetio moj klitoris u mom životu lupati tako žestoko previše
se osjećao kao da je bio idući u skok iz moje maca.

JA stvarno dont poput onoga što se dogodilo sljedeće ali nisam ga mogao zaustaviti na sve, osjetio sam njegov penis gurnuti u meni i počnu potisak natrag i sile.
Ona osjećala tako dobro kao toplo uspravno penis čuva guranje naprijed i natrag unutar mene, ja sam htjela da ga izvadi, ali nisam mogao, nisam htio da biste dobili trudna, ali užitak je bio nepodnošljiv. Opet, nekontrolirano sam podigao moje noge i počela ih pokušati obaviti oko njega, ja sam zadržao pokušavate širiti noge šire nadi njegov penis će ići još dublje u mene. Nakon što je oko 5 minuta svoje snažne zabadanje sam mogao osjetiti kako se mišići u tijelu zategnuti i moje vagine unutar početi grč, ovo je bio moj prvi orgazam i nikad nisam mislio moje ljudsko žensko tijelo može dati takve zadovoljstvo mi je. Stvarno sam osjetio moje loše srce će eksplodirati u tom trenutku, sile i snage svakog pobijediti bilo zastrašujuće.

Mogao sam osjetiti njegov penis je također u to vrijeme počinju  dobre mame  pulsirati u mene i toplinu mislim sjemena tuš u moje vagine. Počeo je da se povuče njegov penis iz mene u tom trenutku. Na kraju moje srce je počeo da se uspori i nasilnom premlaćivanje konačno zaustavljen. Nakon što sam ležala na stolu još 5 minuta.

Jednom sam povratio kontrolu nad mojim samo ja stvarno ne sviđa ono što se dogodilo.On je pokušao razgovarati više mene, ali sam rekao sam se vratiti na moje roditelje i ostavili smo Kalifornije tri dana kasnije.

Osjećao sam se stvarno sramiti sebe da sam je izgubila kao kontrolu nad mojim tijelom
ali događaj sam imao s masera stvarno mi je okrenut na muškarce i me shvatiti da sam ja pretvoriti u zrele žene sada.
Znam da ako vidim čovjeka koji me privlači sada, neću se bojati spola dobre mame   i ja ću gledati prema naprijed u intenzivan užitak može dati ženama.

Нема коментара:

Постави коментар