.

понедељак, 16. мај 2011.

Fetisi stopala erotika


Imam vruće supruge koja ima neke velike tits i zbijeno malo tijelo. Ali ja uvijek činiti se nije zadovoljan samo s njom. Imam fantazije o njoj cijelo vrijeme, uglavnom uzimajući jeben drugim ljudima u različitim sredinama.
Moja supruga je 5'6 "120 £, 36D s lijepim tits  volim stopala okrugli bradavice koje se tako teško kad je rožnat. Uglavnom, dio moje fantazije dolazi s načinima gdje bih mogao vidjeti njezin dobiti jebeno drugim ljudima bez svog znanja, jer znam da sam ga izveo, ona će dobiti ljut na mene. Dakle, jedan dan sam imao ideju.
Sam ju je odveo na večeru jedne noći na lijep restoran koji smo  ljubim stopala oboje uživati. JA je napravio siguran je nosila haljinu koja teče lijepo zagrlila svoje tijelo dok se prikazuje off joj prized grudi. Dok je malo neugodan u početku, ona je zagrijao za ideju da je pogledala vruće i to je bio kompliment da su dečki bili bulji u njeno tijelo.
Nakon večere vratili smo se kući gdje smo odlučili da malo više pića  fetis stopala (dobro zapravo je puno). Mi smo socijalna leptiri tako da nekoliko prijatelja više nije velika stvar za nas jer smo uživali društvo - večeras će biti malo drugačiji. Kako je noć rastao duže, a stranka stanjio, jednog od dečki koji su došli s prijateljem moje ostao iza, jer je bio previše pijan voziti. Moja supruga, totalno pijan,  palim se na zenska stopala otišao na kat u krevet. Ovo je bio moj otvaranje, pitao to stranac što misli o moja supruga je tits. Bio je jednako toliko kao što sam bio navijač, a čak je otišao na to reći kako je vruće magarca pogledao u haljini dok je išla gore po stepenicama. Nasmijao sam se i primijetio da je ona vjerojatno bila onesvijestila se stepenicama i kad joj je bilo da je pijan, ona može biti jebeno teško bilo tko, a ona ne bi ni primjetiti. Ovo je pogodio kabel i sam mogao vidjeti požude buknuti u njegovim očima.Također sam mu rekao da sam bio toliko pijan sam bio o to pass out, tako da je potrebno ići u krevet, ali on je bio uzeti u obzir moju kuću, svoju kuću, i da se slobodno raditi ono što je volio.
Uz to se, rekao je, sam išao gore po stepenicama i primijetio da je moja supruga je doista prošao na trbuhu. Dakle, ja zločesto joj stavljeni na leđima, skliznula haljina joj do otkrivaju samo donji dio njezine crne čipke gaćice. Znajući joj maca malo je bio izložen za svakoga da vidi (uključujući i čovjeka dole) stvarno mi je okrenut na taj način JA je napravio siguran da širiti njezine noge malo šire kako bi joj neodoljiva.
Ležala sam dolje krevet i bio je oko proći sama kad sam čula škripa vrata otvorena.Zaboravio sam da se lampica od toliko sobi je još uvijek malo osvijetljen, ali sam mogao vidjeti kroz pukotine na moje oči koje moj gost jasno je htio da njegovi nagradu.
On je gumiran njegov penis dok je pristupio krevet onda je mogao učiniti ništa drugo nego buljiti u nagradnoj raširena pred njim, kako tamo leži, bez svijesti sa samo malu količinu njezine gaćice otkrila. On je uzeo njegovo vrijeme približava, ne samo kako bi bili sigurni da nismo bili budni, ali i da uživamo u zabranjene radnje bio je oko izvesti. On joj je prišao i uzeo još nekoliko trenutaka za pogled, a zatim polako preselio ruku joj unutrašnjoj strani bedra odmah iznad koljena. Primjećujući nijedan pokret iz mog supruga, on je usporavanje skliznula ruku do točke gdje joj maca i bedro upoznao.Potom je uzeo svoje prste i njima klizila dolje uz svoje gaćice na donjoj moje žene magarac.
Sa drugom rukom počeo je u njoj gornji prsima i polako skliznula dolje na jednoj od njezine grudi onda stisnuo rukom. Sam mogao osjetiti požudu i želju koja je kolala kroz njegovo tijelo sve do njegova lupanje pijetao. U tom trenutku je uzeo obje ruke i skliznula špageti trake niz njeno tijelo otkrivajući njezine crne laced grudnjak. Sa njegove desne ruke je brzo undid ispred kopča objavljivanju njezine velike tits. On je tada polako preselio grudnjak daleko otkriva moje žene velikih grudi. Nisam mogao vjerovati, joj bradavice bile toliko teško i bezobrazan, ja sam htjela da se prevrnuti i njih patiti kao što sam toliko puta, ali ja nisam baš tamo položio praveći se da spavaju, ali bespomoćno gledajući ono što je razvijanje.
Izloženi, čovjek uhvatio oba moja supruga je tits i dao ih iscijediti, imajući bradavice između njegovih prstiju tako da je nježno ih mogli patiti. Nakon toga, on je pognut i lagano ih lizali sa svojim jezikom dok je polako klizila niz ruke je moja supruga je želudac s njom širiti noge otvoriti. Ne želeći propustiti ovu, on je skliznula joj haljina gore na trbuhu u potpunosti izlažu joj low cut gaćice i tonirana trbuščić. On je zatim skliznula niz ruku joj unutarnje strane bedara, uz nju maca onda joj maca razrez. To se mora imati vozio ga ludim jer je tada skliznuo svoj prst dolje strana joj maca samo uz rub gaćica, uvijen prstom ispod, tek toliko da se zapravo dodir joj maca usne. Onda je izvukao gaćice preko izlažu joj urediše, malo zbijeno maca za njega. Ali on nije sadržaj samo vidjeti uvid u to, ne, on je svojim rukama i postavio ih na čipka rubovima gaćica ispod bokovima i polako ih skliznula niz bedra, koljena prošlost i da joj ankles. Jedan na vrijeme, on podiže njezine noge i uklonjen gaćice, njuškala joj slatko, mokro bit te ih tucked u svoje traperice. Nisam mogao vjerovati, on je zapravo bio idući da ih odnesu kući s njim!
To je od ove moje najmanje brige, jer je gledao dolje na nju u potpunosti izložena i ranjiva i polako gol; uklanjanje njegova košulja, unbuckling njegove traperice i skidanje njegove donje rublje izlaganje ogroman 9 "penis koji je bio nevjerojatno debele i čvrste za svoju veličinu. On polako je dobio na krevet i ukloniti ono što je ostalo od haljine i stavio ga na podu pomiješana sa svojom odjećom.
On je trenutak, uzimajući u pogledu moja žena onesvijestila, bez svijesti na krevetu. Goli, izložen i potpuno ranjive na takav čovjek koji je o da tjelesni prednost joj se pleasuring joj trošak. Ja ne znam što učiniti, jer nisam ga mogao zaustaviti, ja sam bio ponižen, ali nevjerojatno uzbuđuju na ono što je o to dogoditi.
Straddling moja žena, muškarac uhvatio ispod bedrima i širiti njezine noge još više otkriva njene izložena pička. On je uhvatio njegov penis i smanjili joj mala maca rupa. On je gumiran gore i dolje svake joj maca usne kao da se narugati moja supruga i ja pokazati kako smo bili nemoćni da ga zaustavi od nje ulaska. Samo onda je skliznula ogroman, natečene glave njegov penis dolje joj klitoris i dolje joj maca prorez dok je osjećao otvor on tražio. To je već bila mokra blistavim, unatoč činjenici da nije imala pojma što je o to dogoditi. On je tada polako skliznula na čelu njegov penis Erotski oglasi parovi  unutar nje.
Kako se on usudio, kako usuđuje prodrijeti moja supruga je bit, njegov penis je impaling je moja supruga je slatka nevina pička, njezina bit, jedna stvar koja je najdragocjenije i sveto što je sada zauvijek poduzeti ovom čovjeku nismo ni znali. Kao što ti misli trčao kroz glavu, bio sam jedini krivac. Jednom unutar moja supruga je maca, on polako gurnite svaki centimetar njegov debeli penis magarca u njoj zbijeno rupu, on se proteže više od bilo kojeg čovjeka prije njega razvučeno. On je očito zadovoljstvo u tome kako čvrsto je bila i što je radio s njom. Pitala sam ako ona osjeća svaki vene zabada iz njegov penis kao da je napravio svoj put natrag i naprijed u svoju ljubav kanala. Sam mogao čuti njezin jauk nešto u svojoj svijesti, očito uživajući u jebote ona je sve! Na moje iznenađenje, čovjek samo pumpa joj pruži i natečene maca čak i teže, mogao sam čuti njegovo šamaranje lopte protiv magarca kao što je korak naprijed i čvrsto zgrabio joj tits. On nije mario, da ne mislim dvaput o tome što će se dogoditi ako se probudila, on nije briga. Sve je stalo je bio jebeni govno od žene koja raširena ispod njega, a on nije briga tko je vidio u tom trenutku jer je to maca je sad njegov. Zauvijek, ništa ne može promijeniti činjenicu da je prekršio taj okvir, ušle unutarnje svetište njezine ženstvenosti i osjetio svaki soft puta joj pička guranja gomoljasti glava osovine čvrsto protiv leđa joj maca. Nije bilo ništa što bi se moglo učiniti da to promijenite, on je zauvijek u vlasništvu njezina pička, rade stvari kako bi to da nikada nije učinjeno, preoblikovanje i istezanje joj ljubav kanala da stane njegov masivni penis.
Svaki centimetar da joj je penis krši u većini tjelesne i erotski način, sve brže i brže ju je jebeno, njegove lopte šamaranje tako teško protiv magarca da joj maca sokovi splattering kao rezultat utjecaja. Mogao sam čuti kako je mokro joj maca bila je i tajno poželio ja ne bi dopustio mu da svoj put s njom. Brže i brže, a on ju je jebeno sve dok nisam čuo ga da šapuće: "Ovo maca se osjeća tako dobra, mmmmm, oooh, idem da se sperma se unutar tog maca od tvoje bebe!"
Upravo tada je vozio njegov penis kugle duboko u njoj maca, ramming pune Erotski oglasi parovi   dužine njegov penis do balčaka u svojoj utrobi i eksplodirajući duboko u njoj, tuširanje mekana, svilenkasta nabora joj maca sa udarima jačih njegove vruće sjemena. Kao što sam ležao tamo, nisam mogao vjerovati da je ovaj tip došao samo unutar joj maca, ali je bilo prekasno da shvate moje ludosti, jer ja ne mogu promijeniti ono što se dogodilo samo.Nakon nekoliko zaostalih thrusts sperma je pucao u moja supruga je maternicu, on polako gurnite njegov ogroman penis iz njezina izlaganja veliki zurenje rupa koja je bila sve što je ostalo od pokolj položi na nju koristi i zlostavljali pička. Upravo tada, prvi potoci sperma počela oozing iz tog pička, kaplje dolje joj dupe i udruživanje na krevetu plahte.

Нема коментара:

Постави коментар