.

среда, 6. април 2011.

Sa kevom jebacina

Sam je 5'9, duga crna kosa svilenkast dolje joj savršeno bum. jebacina sa kevom Joj lijepe kristalno plave oči su poput glava Turner.

Znala je kako je lijepa je ona. Ona se samo nikada nisam vjerovao kad su svi rekli joj.

Sam stvarno bio sramežljiv oko dječaka.  Majka i sin se jebu  
Dok je imala jednog dečka. Njegovo ime je Travis. 

Travis je bio 6'3. Njegove tamne tamno smeđu kosu  jebacina sa majkom i njegove zelene oči bile su razlog zašto Sam ga je volio. Uglavnom priča počinje u Sam's apartman. Dok shes spava.Travis joj se budi - nije važno! Samo ga čitati! 


"Travis što je vaš problem?" Sam pitao uplašen onako kako je djelovao.
"Oh ništa, ja sam bio pravedan izvjedljiv ako možda želite da želite to učiniti."
"Što se jebati s tobom sad ozbiljno Rekla sam ti da ja ne želim!" Ona je rekla
"Što je, dovraga, Sam znam što činite!" On je povukao pokrivač daleko od nje izlažu joj savršeno okrugle grudi i bradavice.
"Što se jebati! A ionako kako ste dobili u moj jebeni stan?" 
jebacina sa mamom  rekao je Sam. 
"Jebi se znaš! Ste mi dali ključ! Sada se ovamo i sjedi na Travie krilu." , kazao je sa smiješkom.

"Ohhhh Vi znate želim ovaj." ona je hodao preko njega i su zaključani usne za dobar 3 minute.
Oni su se nasmiješio jedni druge.

PS
Ako ja dobiti neke odgovore ja ću naravno! čitati ih i pronaći najbolji jedan.
Molimo vas da stavite svoje ime! na dnu, tako da mogu osigurati mogu vam kredit za kraj!Commmeee onnn ja znam da želite to učiniti tako da samo mail me! misliti kraj više od 10 rečenica ili ipak to se neće dogoditi! PS! Možda ću dodati više za njega!

HVALA! Just a quick malo ideja. ! Možda ti mogu to učiniti, ali ja wouldnt želite da vam mi kopiju: (i budite originalni!

Нема коментара:

Постави коментар