.

уторак, 5. април 2011.

Majka i sin se jebu


Tom mi je rekao da je bio moj red, i kleknuo pred moj hard vratila jebu se majka i sin . On koristi svoje ruke neprekidan sebe protiv bar i držati svoje piće. On je iskoristio svoj jezik i usta za nešto sasvim drugo.
Polako je lizali iz dna moje krute nabodete na velika ljubičasta glava. On je uzeo vremena da se potpuno oprati moje loptice sa svojim stručnim jezikom, kao i da se drže istaknuo vrha svoga jezika u moj mali sperma rupa. Jedina stvar koja ga je usporila je bio kad je on uzeo piće svoje piće - što sam zadržao ponovnog punjenja.
Prije ove noci, samo kad sam bio mnogo, mnogo mlađi, imao sam imao sex iskustva  sa majkom sa još jedan dečko i njegov penis, puno manje dok je u nazočnosti mog supruga. Iako, kao što sam gledao preko na nju, ona je u svom vlastitom svijetu i ljubiti svaki centimetar Bob's osvježen penis. Sada, on je imao na nogama i pognut krevet. Mislim da je iz kuta nego što je bio u njoj mladenački maca. On je bio lupanje joj tako prokleto teško da veliki krevet bio gurnut. Kako njegov penis nije izaći kao povukao i udario natrag u nju opet, ne znam, ali on je sigurno bio njegov bombardovanje meso duboko u njoj pizda.
Još uvijek bez korištenja ruku, Tom zahvatio moj hard rock vratilo u potpunosti mu se u grlu. Ne samo u njegova usta, ali je svaki djelić moga sedam inča u jednom trenutku niz grlu i koristi njegove usne početi sisati-ing to. Nije trebalo dugo za mene pucati opterećenje svježeg cum duboko u njegovo tijelo. On je nastavio sisa, isušivanje cum od mene da ja ne znam sam imao. Sve dok mu je vratila tamo visio moliti za pažnju i bila sam spremna dati neki.
Nije gotovo kao dobar kao njegov akciju, ali sam stroked svoju muževnost, a zatim isisan za nekoliko minuta, misleći ja mogu zaustaviti prije nego što njegov penis eksplodirao sa svojim proizvodom. On je imao druge ideje! Kao što sam bila sisa, osjećao sam ga zgrabite držite leđa od moje glave i prisilili me da ostane na njegov penis kao što je sada bio jebeni moje lice i jebeni mi je teško. On je došao i ja progutala svaki unca od njegove ljubavi sok. Kad je završio, imao sam njegova sperma kaplje niz moje brade.  Profesionalka Ja ga lizali off.
Moja supruga je sada na leđima, potpuno se onesvijestila. Bob je bio stand-ing pokraj kreveta, otprilike štipanje joj bradavice i gledajući više od nje mlijeka sprej od njih. Tom je hodao preko i počeo milovati njegov penis. Slijedio ga je njegov prijatelj radi isto. Oni su oboje počeli snimanje njihova opterećenja preko je moja supruga je lice i tijelo. Ona nije imala pojma što se događa.
Nakon što se wiping off, Bob i Tom odjeveni i lijevo, prije izlaska incest sin i majka  vrata su mi zahvalili za korištenje "sperme depozitara".
Pogledao sam preko na nju i vidjela da joj je gust nasip potpuno natopljenom cum joj maca i sokovi. Njeno cijelo tijelo je pokriveno u ono što je vruće hrpe sperma. Bio sam siguran da je mnogo više unce sperma je napravio to je put prema dolje joj grlo, i duboko u njoj maca i magarca. Također sam pitao ako će ona biti u stanju da hodaju vrlo dobro kad se probudi. To je gotovo osam ujutro i bili smo ide na to cijelu noć. Ja vrsta nadao sluškinju bi se pojaviti i ponuditi počistiti sobu i moju suprugu. Naravno, to se nije dogodilo.  Ona je doista mogao hodati, a kasnije dok smo bili uzimajući tuš, saznao sam da je ona još uvijek uspaljen kao pakao.

Нема коментара:

Постави коментар